מתחם מרחבי למידה חדשים בבית ספר עתידים. צילום: עיריית חולון

מצטיינים: בתי הספר יבנה ועתידים ברשימת מוסדות החינוך המצטיינים של משרד החינוך

משרד החינוך פרסם את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי. מוטי ששון: "אני מברך את בתי הספר המצטיינים ומאחל לכל צוותי החינוך בעיר המשך עבודה חינוכית פורייה"

פורסם בתאריך: 19.8.21 07:56

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך.




לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,166 שקל לכ-8,443 שקל. בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.
בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים: ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. ראש העיר מוטי ששון: "אני מברך את בתי הספר המצטיינים ומאחל לכל צוותי החינוך בעיר המשך עבודה חינוכית פורייה ועשייה משמעותית ומוצלחת למען ילדי חולון".

עתידים. צילום: עיריית חולון



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר