צילום: יח"צ רשת קהילה ופנאי

מרכז רעים למחול ותנועת הגוף חוזר לפעילות

המרכז , שלא פעל כל תקופת הקורונה, חוזר לפעילות מלאה בניהולה של טל הללי בליווי צוות המורים המוכר של המרכז ובתוספת מרעננת של מורים חדשים

פורסם בתאריך: 23.8.21 14:36

טל הללי, ילידת שוויץ, גדלה בדימונה, שם החלה את דרכה כרקדנית. בוגרת האקדמיה למחול בירושלים, בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה. בתום לימודיה ייסדה מרכז מורים למחול הפועל ברחבי הארץ.
כשיושבים עם טל לשיחה מבינים שהחזון שלה כולל מקצועיות, תרבות, ערכים וחינוך: "אני מאמינה שבאמצעות המחול ניתן להגיע למחוזות הפנימיים והכמוסים ביותר אצל כל ילד, ילדה, נער ונערה וכמובן גם אצל מבוגרים. המחול מאפשר דרך ביטוי אישי וייחודי לכל אחד, בכל גיל. דרך המחול ניתן לחזק את תחושת הערך והמסוגלות העצמית, לחנך למשמעת עצמית, להתמודדות עם קשיים ולגבש הבנה תרבותית ואסטטית. דרך הריקוד נוכל לרכוש תרבות שלמה של ערכים, תפיסות עולם והנחות יסוד, חינוך לשפה ייחודית ומחויבות טוטאלית וזאת עם הנאה ייחודית המשפיע על איכות חיינו".



לקראת הפתיחה המחודשת, צורפו אל צוות המורים הוותיק והמוכר מורים חדשים, כולם כאחד מקצועיים ובעלי ניסיון רב בהדרכת והכשרת רקדנים. הצוות מוביל במקצועות המחול השונים ברמה הארצית והבינלאומית וביחד הם מבטיחים את המשכיות פועלו של המרכז, בהלימה לחזון החינוכי והמקצועי של מנהלת המרכז טל הללי ורשת קהילה ופנאי.

מרכז רעים, הפועל במסגרת רשת קהילה ופנאי, בעל היסטוריה מפוארת של הכשרת רקדנים מקצועיים בתחומי המחול השונים, מהווה בית לרקדנים ולמורים שפעלו לאורך השנים.
פעילות המרכז כוללת בית ספר למחול המכשיר רקדנים מכיתות א' ועד בוגרים, חוגי ריקוד וספורט לכל הגילים, להקות המחול הייצוגיות הורה רעים, מסלול להכשרת רקדנים מקצועיים בוגרים ("המסגרת”) ועוד.
במבט לעתיד, המרכז למחול בחולון, יהפוך למרכז המקצועי באזור גוש דן.

מרכז רעים יחזור לפעילות מלאה בחודש אוקטובר 2021. בחודש ספטמבר יתקיימו ימי חשיפה והיכרות עם הצוות ותחומי התוכן במרכז.

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר