ווקה פיפל. צילום: לאון סקולצקי
ווקה פיפל. צילום: לאון סקולצקי

מיליוני אנשים לא טועים! הווקה פיפל נוחתים בחולון

8 חייזרים מוזיקלים כובשים את העיר חולון!

פורסם בתאריך: 11.5.17 16:42

כמה משמח לשמוע שלאחר 3 שנים, הווקהפיפל חוזרים לסיבוב הופעות בישראל! המופע מבית היוצר של ליאור כלפון, ובעיבודו המוזיקלי של שי פישמן הינו חגיגה מוזיקלית מלהיבה המדגימה שימוש ווירטואוזי בקול האנושי בלבד, ללא אף כלי נגינה על הבמה.

VOCA PEOPLE תמונת יח"צ

VOCA PEOPLE תמונת יח"צ

המופע מספר את סיפורם של 8 חייזרים לבנים וחביבים  מכוכב ה"Voca" – כוכב אשר בו התקשורת נעשית באמצעות מוזיקה בלבד. אותם חייזרים נאלצו לנחות בנחיתת חירום על כדור הארץ. לאחר הנחיתה הם מגלים בעצב כי מצבר החללית המונעת על ידי מוזיקה בלבד – התרוקן. על מנת למלא את המצברים הם זקוקים לאנרגיה מוזיקלית אותה הם שואבים תוך לימוד עולם המוזיקה העשיר של כוכב הארץ ובעזרתו הנלהבת הקהל

ווקה פיפל. צילום: לאון סקולצקי.

ווקה פיפל. צילום: לאון סקולצקי.

עד כה עלה המופע המצליח על הבמות בלמעלה מ – 35 מדינות וביניהן : ארה"ב למעלה משנה באוף ברודווי –ניו יורק, ברזיל, אורוגוואי, קנדה, צרפת, שוויץ, בלגיה, אסטוניה, ספרד, פורטוגלאיטליה, הולנד, גרמניה, הונגריה, רוסיה, סינגפור, הונג קונג, סין, דרום קוריאה, טור בבריטניה, יוון מלטה ועוד.

המופע השתתף בפסטיבלים מובילים ביניהם פסטיבל הפרינג' באדינברו, והופיע בתוכניות הטלוויזיה הנצפות בעולם ביניהם התוכנית של גי'מי פאלון בארה"ב.

 

חייזרים מוזיקלים מגיעים לעיר. תמונת יח"צ

חייזרים מוזיקלים מגיעים לעיר. תמונת יח"צ

גם ביוטיוב הווקה פיפל הם הצלחה גדולה, הקליפים המוסיקליים היחודיים שלהם זכו עד היום בלמעלה מ-60 מיליון צפיות. למעלה מ-2 מיליון איש ברחבי העולם צפו באנרגיות השיא הסוחפות של חברי הווקה ונהנו: ניו יורק טיימס היללו ושיבחו והמופע אף הוכרז בעבר כזוכה פרס לורטל היוקרתי לחוויה התיאטרלית של שנת 2012 בניו יורק. כעת ניתן להנות מהגרסה המחודשת גם בארץ, ובסופ"ש הזה – אפילו בעירנו, חולון.

13/5 מוצאי שבת בשעה 21:00 במרכז שטיינברג בחולון

הזמנת כרטיסים: איוונטים 9066* או באתר www.eventim.co.il

 

כדאי גם להציץ באתר : http://voca-people.co.il/

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר