חולון: גזם וגרוטאות מוציאים בימים ובשעות המותרים

מידע על ימי ההוצאה המותרים בכל רחוב מצוי באתר העירוני

פורסם בתאריך: 10.2.22 04:40

עיריית חולון משקיעה מאמצים רבים על מנת לשמור על המרחב הציבורי נקי, נעים ומטופח. כחלק מכך ועל מנת להפחית את השעות שבהן פסולת גזם וגרוטאות ממתינה ברחוב ליום הפינוי, יש להוציא מעתה פסולת מסוג זה בשעות מוגדרות על פי הפירוט הבא –



הוצאת גזם גנני, כסחת דשא ועלים – ביום ההוצאה המוגדר לרחוב, החל מהשעה 09:00 ועד השעה 23:59. יש להקפיד להוציא בשקיות ארוזות בלבד ואין להוציא גזם ועלים בתפזורת.

פסולת גרוטאות גושית (ריהוט, מזרנים וכדומה) – ביום ההוצאה המוגדר לרחוב, החל מהשעה 12:00 ועד השעה 23:59. חל איסור להוציא כמות פסולת שעלולה ליצור חסימת המעבר הציבורי לעוברי הדרך (מדרכה וכביש).

לתשומת לב, הוצאת כמות פסולת גדולה במיוחד, כגון: תכולת דירה או ערימת גזם גדולה מאד, מותרת להוצאה רק לאחר פנייה למוקד 106 ותיאום עם מפקח האזור. הוצאה ללא תיאום, תוביל לביצוע אכיפה, בהתאם לחוק העזר העירוני. גם תושבים שמפנים דירה או נכנסים לדירה, מוזמנים לתאם מועד מראש לפינוי הגרוטאות עם המוקד העירוני, כחלק משירות עירוני שמטרתו להקל על התושבים העוברים דירה, על מנת שלא ייקנסו וכדי שלא ייווצרו מטרדים בשטח הציבורי.

לערימות הגזם והגרוטאות אין להשליך פסולת מחזור ואריזות, אלא רק למתקני המחזור הייעודיים ברחבי העיר; כמו כן, חל איסור מוחלט על השלכת פסולת בניין על סוגיה, שלא באתרים המורשים.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר