למען הילדים של כולנו

תחפושות מתגשמות DIY - היוזמה של בית איזי שפירא והמכון הטכנולוגי בחולון לקראת פורים

פורסם בתאריך: 15.3.22 17:15

הליכון שהופך לפרפר, כיסא גלגלים המתחפש למטוס, DJ בכיסא גלגלים ממונע ומוכרת ממתקים בעגלה- בית איזי שפירא והמכון הטכנולוגי חולון מציגים – "תחפושות מתגשמות" – תחפושות לילדים עם מוגבלות בשיטת DIY. הכנה ביתית וקלה ליישום, בשיטת "עשה זאת בעצמך", של תחפושות המותאמות לכיסאות גלגלים והליכונים באמצעות סרטוני הדרכה נגישים והנחיות קלות לביצוע הנמצאים באתר מיוחד שנבנה לפרויקט



במשך שנים חג פורים היה חג מתסכל עבור הורים וילדים עם מוגבלות, התחפושות בחנויות לא מותאמות לילדים עם כיסא גלגלים או הליכונים. לפני שבע שנים התחיל פרויקט "תחפושות מתגשמות" בו ילדי בית איזי שפירא זוכים להתחפש כמו כל ילדי ישראל, בעזרתם של סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT מכון טכנולוגי בחולון.

לא בכדי נקרא הפרויקט "תחפושות מתגשמות", ילדים הזוכים להשתתף בפרויקט מחכים בהתרגשות עצומה לחג פורים, מגשימים חלום ומתהדרים בתחפושת מרהיבה, כשאביזר העזר הוא חלק בלתי נפרד ממנה. הצלחת הפרויקט וקיומו זו השנה השביעית ברציפות מוכיחה שכיסאות הגלגלים וההליכונים של הילדים אינם מהווים מכשול, אלא דווקא משדרגים את התחפושת, כשאביזר העזר הופך את התחפושת לייחודית יותר.

הצלחת הפרויקט עוררה עניין רב בארץ ובעולם והגיעו פניות רבות מהורים וילדים להשתתף בפרויקט. בעקבות הבקשות הרבות החליטו בבית איזי שפירא להרחיב את העשייה ולאפשר לכל ילד/ה עם מוגבלות תחפושת מונגשת DIY ובאותה הזדמנות גם להזמין את כל המשפחה להשתתף בפעילות יצירתית מהנה, כך שכל הורה יוכל להכין לילדיו תחפושת מדהימה לקראת פורים. במסגרת הפרויקט הילדים/ות והמשפחות יונחו כיצד בדיוק לעצב ארבע תחפושות עבור הילדים/ות, בהתאמה לאמצעי העזר השונים – צעד אחר צעד – לסרטוני ההדרכה המיוחדים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר