לא תאמינו: ההתחדשות העירונית מגיעה לתל גיבורים בחולון והמחירים מזנקים

שורה של פרויקטים עתידים לשנות את פני השכונה, ולמרות העליות המחירים עדיין נמוכים ביחס לכלל העיר ולשכונות הסמוכות

פורסם בתאריך: 20.6.22 16:42

בדיקה שמאית מעלה כי שנה לאחר אישור תוכנית האב לשכונה, תל גיבורים נהנית מעליית מחירים אשר באה בד בבד עם התחלת ההתחדשות העירונית בה.



הבדיקה מעלה כי בהשוואה של ארבע שכונות בחולון, תל גיבורים רשמה ברבעון הראשון של 2022 את העלייה הגבוהה ביותר במחירי הדירות ביחס לרבעון המקביל בשנה הקודמת, עם קפיצה של 362 אלף שקל המהווים עלייה של 21.6% בשנה בלבד, זאת לעומת עליות של 17.7% ו-10.8% ברסקו א' ובקרית אילון ח3000. מחיר עסקה ממוצעת ברבעון הראשון של השנה בתל גיבורים עמד על 2.032 מיליון שקל.

השינוי מגיע לאור התקדמות של תהליכי התחדשות עירונית בתל גיבורים, שנה לאחר אישור תוכנית האב. התוכנית, אשר אושרה במאי 2021 כוללת בשלב הראשון תוספת של כ-2,000 יח"ד וקידום תוכניות מפורטות למתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38 בסמכות הוועדה המקומית, ובהמשך קידום של 2,000 יח"ד נוספות לאחר בחינת השטח בנושאים כגון שטחי ציבור ובחינה של נושאי התשתיות והתנועה. עוד יתווספו לשכונה במסגרת התוכנית 6.3 דונם של שטחים ציבוריים, 2.8 דונם של גינות ופארקים חדשים, מערך שבילים ירוקים, ותוספת של כ-1,600 מ"ר שטחי מסחר.

היזמים גילו את השכונה וכיום מקודמים בה פרויקטים רבים, בדומה לשכונות קרובות בבת ים, דרום תל אביב ויפו שנהנות מפריחה של התחדשות. עבור משקיעים מדובר בהזדמנות שכן השכונה עדיין לא מימשה את הפוטנציאל הגלום בה, שנובע מהמיקום המרכזי שלה, תוכניות הפיתוח שמתחילות לצאת לפועל והתשתיות התחבורתיות שיביאו לחיבור מהיר של השכונה למוקדי תעסוקה ועניין בשנים הקרובות. דירות בשכונה מוצעות כיום למכירה בפער של מאות אלפי שקלים ועשרות אחוזים ביחס לשכונות אחרות בעיר ובערים הסמוכות והצפי לעליית מחירים באזור הוא גבוה, ככל שיתקדמו תהליכי ההתחדשות העירונית בשכונה וכן תוכניות התחבורה הציבורית בגוש דן.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר