מייד אין חולון: מולטי טאלנט

עמית קפון מחולון, שר רוקד וחי את חייו בדיוק כמו שהוא חולם- ויש לו גם מסרים נוקבים בשירים

פורסם בתאריך: 27.6.22 10:51

כשעמית קפון (21)מחולון היה בחטיבת הביניים הוא אהב לשיר ולרקוד. כיום זה נשמע מובן מאליו אבל לפני כמה שנים, לפני שהטיקטוק היה קיים ושהפופ וההיפ הופ שלטו בכל מקום, לראות נער שמתמודד עם אינטנסיביות הבחינות והאלימות החברתית דרך השירה והריקוד – הפך אותו למושא ללעג ולצחוק בקרב חבריו לספסל הלימודים, עד כדי התעללות והנחייה של מנהלת חטיבת הביניים לאסור עליו לשיר ולרקוד ובעצם למנוע ממנו להיות מי שהוא.



בלית ברירה, כשעבר לתיכון לאמנויות בקריית שרת ונרשם למגמת אמנות ומחול – הצמח הסגור הפך לפרח והוא היה למלך הכיתה וקיבל את האסמכתא לכך שלכישרונו אין גבולות.

עמית, שמיום היוולדו חי, נושם וחולם שירה וריקוד, הפך להיות בשנים האחרונות לאחד הרקדנים המובילים, המבוקשים והמשפיעים בישראל בתחום ההיפ הופ-פופ: הוא מלמד קבוצות ריקוד, מככב בפרסומות ובקליפים, מופיע עם מיטב האמנים על הבמות הגדולות בישראל, הוביל את צוות הרקדנים בפסטיגל האחרון ובימים אלה אף קיבל תפקיד שירה וריקוד בהפקת הענק של תיאטרון הקאמרי – "החיים הם קברט".

למעשה, השנה האחרונה הייתה שנת הפריצה הגדולה של עמית ושנת "צאתו" המקצועית לעולם בשיא הדרו: מלבד ההצלחה בתחום הריקוד, הוא גם הרגיש מספיק בשל לצאת לאור כיוצר וכזמר, להסיר את המסכה שעוטה עליו כרקדן ולהיחשף באופן טוטאלי כאמן, יוצר וזמר עם אמירה וביקורת חברתית ואישית, שדרך עיניו הנועזות חושפות את המציאות הנוכחית בשיא האותנטיות.

שיריו – "תמיד אותו סיפור", "איך שבאלי" ו"מה זה עושה לי", אותם יצר יחד עם חברו המפיק דור סול, מביעים את ה"אני האמנותי" המגובש שלו וגרפו מאות אלפי צפיות ברשתות השונות, ובעיקר זכו לחיבוק תקשורתי חם ובישרו על תחילת פריצתו.כשהוא מסיר את המגננות והתפאורות ונותן את רשות השירה לקולו הפנימי, עמית בעצם מגשים את חלומו ואת חזונו של סבו האהוב המנוח, ציון, שהיה הראשון להאמין בנכדו ולא זכה לראות את שאיפתו מתגשמת.

בשנה האחרונה ובצעד אמיץ יצא עמית מהארון והציג עצמו כביסקסואל, מה שבא לידי ביטוי גם בטקסטים שהוא כותב וגם בקליפים שהוא יוצר.סיפורו של עמית הוא סיפור סינדרלה של ילד חולמני מלא אמביציה וכישרון שירה וריקוד שניפץ את תקרת הזכוכית של הנורמות והסטיגמות החברתיות, התגבר על ההתעללויות והמהמורות שבדרך והצליח לפלס דרכו ולהגיע לשלמות פנימית, המאפשר לו להעז לחלום ולהפוך את החלום לניצחון ולהצלחה.

בימים אלה עובד עמית על מופע חדש, שירים חדשים שצפויים לראות אור בתקופה הקרובה וממשיך להגשים, לאט אבל בטוח, חלום אחר חלום שלבו חפץ בו.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר