דבס. "כאן נולדתי"

הכי גרובי: אלעד דבס מחולון כובש את הרשת

"ביי ביי ביי", שר אלעד דבס בלהיט פופ מקפיץ שכבש את הרשת, אבל הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום: "נולדתי וגדלתי בחולון ואני מתכוון להקים כאן משפחה"

פורסם בתאריך: 16.8.17 15:50

בשנה האחרונה פרץ אלעד דבס, בן 21, אל עולם המוזיקה. זמר הפופ הצעיר, חולוני מלידה, זכה לכ-375 אלף צפיות ביוטיוב עם שירו הראשון, והלהיטים הבאים כבר בדרך. חולוני מלידה אמרנו? את בית הספר היסודי סיים ב"אשלים" ואת החטיבה והתיכון ב"קציר" ועל אף שנראה כי הוא הולך להיות כוכב ארצי, אם לא בינלאומי, הוא לא מתכוון לזוז מפה.

הקשר אל עולם הבמה והמוזיקה התחיל אצלו בגיל צעיר: "בכיתה ה' התחלתי לקחת חלק פעיל בחוגי שירה וגיטרה ובכיתה ו' נרשמתי במרכז למחול 'הורה רעים' ורקדתי בלהקות המחול עד הגיוס. במהלך התקופה שרקדתי, למדתי לקרוא את הבמה והשתפשפתי בהופעות מול קהל. הייתי מנגן בגיטרה ושר והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בעתיד".

גם כאשר למד בתיכון וסיים עם עשר יחידות במגמת מחשבים, מעולם לא זנח את חלומו להיות זמר. על אף שהספיק להיות זמר ליווי של משה פרץ – "הופענו בהרבה מקומות ואולמות במדינה", בתקופת התיכון העדיף להשקיע את כל מאמציו בלימודים, כדי שלאחר שחרורו מצה"ל יוכל לעסוק במוזיקה בלי שיצטרך להשלים בגרויות: "עשיתי הסכם עם הוריי שאשקיע בלימודים כל עוד אני תלמיד".

לאחר סיום לימודיו בהצטיינות בתיכון קציר בחולון, התגייס דבס לחיל האוויר ושירת כמפקד באחד מבסיסי החיל. במהלך שירותו הבין כי הוא לא רוצה להיות יותר זמר ליווי ומעוניין לצאת אל קדמת הבמה באופן עצמאי. בזמן הפנוי המועט שהיה לו בין הבית לבסיס, החל לעבוד על שירו הראשון, "לא מתבייש", שגרף קרוב ל-375 אלף צפיות ביוטיוב. "כשקרתה הפריצה הגדולה עם מספר כה גדול של צפיות, התחלתי לעבוד על השיר השני שלי, 'ביי ביי ביי', שהגיע ל-125 אלף צפיות". דבס המוכשר לא עוצר גם בזה. הוא מגלה כי הוא נמצא בעיצומה של עבודה על שני שירים חדשים שעוד מעט ייצאו לאור ומקווה שיגיעו למספר שיא של האזנות.

לסיום, אנו מגלים שהוא פטריוט מקומי לא קטן: "נולדתי בחולון, התחנכתי בחולון, חולון היא מקום מושבה של משפחתי כבר הרבה זמן ואני ממש לא מתכוון לעזוב אותה, אלא להפך, אני מתכוון להישאר בה ובתקווה גם להקים כאן משפחה".

כנסו לגרוב עם ביי ביי ביי של אלעד דבס:

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר