קניון חולון. ילכו לראות ויחזרו אלינו?

בעלי עסקים בקניון: "פותחים לנו קניון חדש מול הפרצוף"

המרכז המסחרי ההולך ומוקם מול קניון חולון, מדאיג את בעלי העסקים במקום, ויש כבר רשימת חנויות חלקית

פורסם בתאריך: 16.8.17 11:58

התקדמות בנייתו והקמתו של המרכז המסחרי החדש "מרכז נתנאל בשדרה", המרוחק בקו אווירי רק כ-20 מטר מקניון חולון, מעוררת בתקופה האחרונה דאגה רבה אצל בעלי העסקים בקניון חולון הוותיק. "אנו מודאגים וחוששים למצב העסקים שלנו כאשר מקימים לנו ממש מול העיניים מתחרה", אומרים בעלי עסקים, "שנים רבות אנו המובילים באזור ללא תחרות וכרגע אנו ניזונים משמועות לגבי אופיו של המרכז המסחרי החדש. הבנו שיהיו בו לא מעט בתי אוכל, חנויות מותגי אופנה וכלי בית, סניף בנק ועוד. כל אלה הם מתחרים שלנו כי כל אלה כבר קיימים בקניון חולון".

בבדיקה שערך "השקמה-חולון" עולה כי בעלי העסקים אינם טועים וברשימת החנויות ובתי העסק של המרכז המסחרי החדש מופיעים, נכון להיום, בתי האוכל הבאים: מסעדת ג'פניקה, קפה קקאו, גלידה דלי קרים, הבר ברוני, וכן חנויות אופנה, ספרים, בנק הפועלים ואף קליניקות לרופאים.

קניון חולון הוותיק ידוע כמרכז מסחרי פעיל ומצליח מאוד מאז הוקם, אך הסוחרים חוששים ואומרים: "באופן טבעי, ברור לנו שבשלבים הראשונים לפחות, מבקרים יעדיפו מקום חדש, אם מבחינת סקרנות ואם מבחינת רצון לשנות, וברור שזה יפגע בנו".

יש אומרים שהתחרות בסופה של דבר טובה לא רק ללקוחות אלא גם לעסקים, או כפי שמסביר בעלים של חנות בקניון חולון: "אין לנו מה לעשות מלבד לחשוש ולקוות. השירות והאיכות שאנחנו נותנים ללקוחות הם מעולים, הקהל מצביע ברגליים ובא לעשות אצלנו שופינג, והתקווה היא שאחרי שהלקוחות יבדקו מה קורה במקום החדש, הם יבינו שאצלנו טוב יותר ויחזרו אלינו".

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חולון אין העיר הזאת וטוב ונכון שיש תחרות זה עושה טוב לכולם

  2. חנניה הראל

    מצוין !
    אולי קצת תחרות לאחר שנים שהיתה בלעדיות לעסקי הקניון תעשה טוב לרמת השרות שמעניקים ללקוחות ,
    ובנוסף- גידול האוכלוסיה באיזור מאפשר פרנסה לכולם, אז די לבכות .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר