היכל הטוטו. צילום: טל קירשנבאום
היכל הטוטו. צילום: טל קירשנבאום

היכל הטוטו תפוס: אימון הפתיחה בראשון לציון

החגיגה המסורתית של אוהדי חולון תיאלץ להמתין גם בגלל אליפות היורובאסקט שבה ייקחו חלק דן שמיר, גיא פניני ומודי אלון

פורסם בתאריך: 26.8.17 09:44

בחולון הוא כבר הפך מסורת, אבל לקראת תחילת העונה "אימון הפיצוץ" של הפועל חולון ידחה ואוהדים ייאלצו להמתין לחגיגה המסורתית. הסיבה העיקרית היא אליפות היורובאסקט שמתחילה ביום חמישי, כאשר בנבחרת ישראל משמש מאמן חולון דן שמיר כעוזר המאמן הלאומית, וגם הרכש הנוצץ גיא פניני משחק בנבחרת. בנוסף, חובה לדאוג מראש שאולם היכל טוטו בחולון יהיה פנוי לחגיגה, מאחר שבאולם צפויים להתקיים אירועים אחרים, דבר שלא היה קיים באולם הפחים.

"אימון הפיצוץ" הוא מושג חולוני שקיים כבר שנים ואומץ על ידי לא מעט קבוצות. מדובר באימון חגיגי שמתקיים בנוכחות קהל האוהדים עם תחילת העונה. במהלכו, ועל פי תיאום מראש עם ההנהלה והצוות המקצועי, קהל האוהדים פורץ לפרקט, מפוצץ את האימון ומתחיל בהפנינג שמח עם השחקנים. בחולון אוהדים רבים ממתינים, בעיקר ימים אלה, ל"אימון הפיצוץ".

כך או כך, מחר, יום ראשון, יתקיים אימון פתיחת העונה של חולון, פחות מחודשיים לתחילת העונה. הליגה תצא לדרך ב-8 באוקטובר כאשר חולון תתארח במחזור הפתיחה אצל אחת היריבות הקשות שלה מסורתית: הפועל תל אביב. אבל האימון יהיה סגור לקהל ויתקיים באולם מכבי ראשון לציון. הסיבה: היכל טוטו חולון לא פנוי. שמיר ופניני לא ישתתפו באימון ויעבירו אותו עוזרי המאמן, עופר רון העוזר הקבוע, מודי אלון, שחזר לקבוצה לפני כחודשיים. מה שנותר זה להתנחם בכך שבניגוד לקבוצות רבות שבהן הזרים נוחתים בהדרגה, כמעט כל הזרים של חולון ישתתפו באימון הבכורה.

בתוך כך, נודע כי הפועל חולון תצא לטורניר בינלאומי באיטליה. בטורניר ישתתפו ארבע קבוצות אירופאיות. הטורניר יתקיים מיד לאחר ראש השנה, והקבוצה תצא לחו"ל בסיומו של החג.

בתמונה: היכל הטוטו החדש בחולון. צילום: טל קירשנבאום

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר