דביר. "לא חוקי"

יו"ר הנהגת ההורים בחולון מסמן מטרות לשנה הקרובה

"לאחר סכסוכים וחילוקי דעות, ההורים והפעילים מאוחדים מאי פעם", מצהיר רועי דביר, יו"ר הנהגת ההורים בחולון, שממשיך להציב מטרות לעירייה גם לשנה הקרובה

פורסם בתאריך: 31.8.17 14:31

"אם נכבד אחד את השני ונשתף פעולה כיד אחת, מערכת החינוך בחולון רק תרוויח מזה".  זהו המסר שמבקש להעביר רועי דביר, יו"ר הנהגת מועצת ההורים בחולון, עם פתיחתה מחר של שנת הלימודים.

דביר, בן 45, נשוי ואב לשלושה, חולוני שורשי, משרת בחיל האוויר בצבא קבע. בתחילת שנת הלימודים האחרונה הוא נבחר לתפקיד יו"ר הנהגת ההורים. הוא מונה לתפקיד בהמשך לפעילותו זה כבר 16 שנה בתפקידי ועדי הורים בכל המסגרות החינוכיות, מגן הילדים ועד התיכון. הוא מדגיש שהוא מאמין בשקיפות, באמינות, בנוהל דיבור ובעבודה מאומצת. "רק כך", הוא אומר, "נצליח להגיע להישגים ולמטרות. רק אם יתקיימו כל אלה נוכל לשלב ידיים למען עתיד טוב לכולם.

"אנו עובדים בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה מלא עם העירייה", אומר דביר, "וזוכים לאוזן קשבת אצל כל הגורמים, כאשר כל בעיה שעולה באחד ממוסדות החינוך מטופלת בצורה מהירה. גם ההורים והפעילים מאוחדים מאי פעם ולראיה, המבצע האחרון, שאליו נרתמו כולם למען תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת, הוכתר כהצלחה". ואכן, לאחר תקופה ארוכה שבה הוועד היה מסוכסך ומפולג, הצליח דביר לאחד את כולם לקבוצה מגובשת אחת.

מה הן מטרות הנהגת ההורים לשנה הקרובה?

"המשך מעקב ושיתוף פעולה עם העירייה בנושא שיפוץ מוסדות החינוך, גביית ביטוח תלמידים דרך הרשות ולא דרך בית הספר ומימוש תכניות עבור לקויות למידה".

 

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בהצלחה לרועי איש יקר איש עבודה, ערכים אמונה ולא בוחל בעבודה קשה . כה לחי שהעירייה תשכיל לתת לו יד לתת יד להורים
    בהצלחה לכל ההנהגה העירונית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר