בגרות לפני הכל. אילוסטרציה

סופה של מסיבה: בת 17 איבדה הכרה בעקבות הרעלת אלכוהול

הנערה וחברותיה צרכו כמות גדולה של אלכוהול ופונו לבית החולים פוריה בטבריה

פורסם בתאריך: 18.9.17 11:39

מסיבת גיוס שערכו מספר בנות מחולון ומבת ים הסתיימה בבית החולים, לאחר שאחת הבנות איבדה את הכרתה ואושפזה במצב בינוני. עוד שלוש נערות נזקקו לטיפול בחדר מיון.

בלילה שבין שבת לראשון התקבל דיווח במד"א על נערות אשר חשות ברע באתר קמפינג סמוך לכנרת. אמבולנס הוזעק למקום ופינה שתי בנות, אחת מהן במצב בינוני, שתיים נוספות הגיעו לבית החולים על ידי מטייל אחר שנפש עם משפחתו באתר הקמפינג.

הנערה, בת 17.5 מחולון, הובהלה לבית החולים פוריה בטבריה לאחר שאיבדה את הכרתה במסיבת גיוס שנערכה בכנרת בסוף השבוע האחרון. הנערה צרכה כמות גדולה של אלכוהול מאיכות ירודה וכתוצאה מכך הגיעה לבית החולים. כמו כן היא נפלה, נחבלה וסדקה את זרועה. שלוש נערות נוספות שהשתתפו במסיבת הגיוס חשו ברע בעקבות השתייה המופרזת אך שוחררו לביתן לאחר בדיקה רפואית קצרה. שתי נערות נוספות הזעיקו קרובת משפחה המתגוררת בכרמיאל על מנת שתאסוף אותן לאחר שנשארו לבד באתר המחנאות.

הנערות קנו אלכוהול בסופר מרקט סאלח דאבח ובניו בדרכן לצפון. זאת, למרות החוק האוסר למכור משקאות אלכוהוליים לבני 18 ומטה. עם זאת, ככל הנראה לאחת הנערות כבר מלאו 18 שנה והיא זו שרכשה את משקאות האלכוהול עבורה ועבור חברותיה.

מבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייה של הנערה שאיבדה את הכרתה. היא אושפזה לצורך מעקב ושוחררה הבוקר (שני).

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר