כיתה מורה חינוך
צילום אילוסטרציה: Sensay/ Shutterstock.com

מוטי ששון הודיע: תלמידי כיתות ה'-י' נשארים בבית

בעקבות התחלואה במוסדות החינוך הוחלט שלא להחזיר את כל התלמידים לבתי הספר

פורסם בתאריך: 19.6.20 15:32

לפני זמן קצר הודיע ראש עיריית חולון, מוטי ששון, כי בשל התפשטות נגיף הקורונה במוסדות החינוך הוחלט להפסיק את הלימודים של תלמידי כיתות ה'-י' בבתי הספר.

"תושבות ותושבים יקרים, לאור התגברות התחלואה במוסדות החינוך בחולון, החלטתי לפני זמן קצר לקבל את המלצת מנהל החינוך העירוני – והחל מיום ראשון תלמידי כיתות ה'-י' בחולון יחדלו מלהגיע לבתי הספר ויעברו ללמידה מרחוק. החינוך המיוחד ימשיך ללמוד כרגיל", הודיע ששון.

עוד מסר כי "ההחלטה הזו התקבלה לאחר ישיבה מיוחדת שקיימנו בעירייה עם הגורמים הרלוונטיים לאור העובדה שמאות תלמידים וצוותי חינוך ממגוון מוסדות חינוך בעיר נמצאים בבידוד עקב החשיפה לחולים מאומתי קורונה. מתוך הבנה למצוקת ההורים, חשוב היה לנו להמשיך לקיים מסגרות חינוכיות לתלמידי כיתות א'-ד' וכן לילדי הגנים. אנו ננצל את היעדרם של תלמידים אלה, על מנת לאפשר לתלמידי הכיתות הנמוכות ללמוד בכיתות מרווחות יותר מאשר במצב הקיים. מאחר שתלמידי הכיתות הגבוהות יותר נמצאים גם כך על סף החופש הגדול, ועל רקע התחלואה, זוהי החלטה מתבקשת, שהתקבלה כמובן בתיאום עם משרד החינוך. החלטה זו גם תפחית באופן משמעותי את האפשרות של הדבקה בקרב תלמידי י"א ו-י"ב, שניגשים בימים אלה לבחינות הבגרות. חשוב כי נאפשר להם לסיים את שנת הלימודים הלא פשוטה הזו כמו שצריך".

הודעתו של ששון התקבלה לאחר שמוקדם יותר הבוקר (שישי) התגלה מקרה נוסף של הידבקות בקורונה בבית ספר בחולון. הפעם בחטיבת הביניים איילון. כמו כן, הבוקר נמסר כי בגן הילדים רקפת נמצא כי אחת הסייעות נדבקה בנגיף. במקביל, קיים חשש לחולה מאומת בבית הספר היסודי דביר. מדובר בתלמיד כיתה ד',

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    רעיון מעולה, הילדים הקטנים ילמדו בקבוצות קטנות עד 15 ילדים בכיתה וההורים ילכו לעבודה. תלמידי ה עד ט ילמדו מהבית בזום, ורק מי שצריך ללמוד לבגרויות, ילמד חלק מהלימודים בזום וחלק בקבוצות עם מדריכים. צריך להפוך את זה לשיטת לימוד חדשה.

  2. סמדר

    חבל מאד שהנפגעים העיקריים אלו ילדי כיתות ו' שלא יזכו לציין שש שנים שעברו ביסודי. החלטה מאד לא ברורה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר