ג'ורג'י. "סבא האמין בי"

הגעגוע של ג'ורג'י – צפו בקליפ של כוכב החתונות הבא:

אחרי שעומר אדם החמיא לו וביצוע שלו לשיר של איל גולן זכה לתגובות נלהבות, אביב ג'ורג'י מחולון מציג סינגל לגמרי שלו: "שיר געגועיי"

פורסם בתאריך: 16.10.17 19:09

אביב ג'ורג'י, בן 22 מחולון, חי ונושם מוזיקה מילדות. מאז שמע בגיל צעיר את סבו ניסים מנגן על קלרינט, התחבר למוזיקה וחלם שבבוא היום ישיר וינגן על במות גדולות, ממש כמו סבו שתמיד שימח את כל הסובבים אותו והופיע עם להקה ברחבי הארץ ואף ניגנה בסרטים ישראליים.

עם פטירת הסב ניסים, האדם הדומיננטי בחייו והכוח המניע לאהבת המוזיקה שלו, החליט ג'ורג'י להוציא את הסינגל "שיר געגועיי", שנכתב על ידי אושר סנדרוסי והולחן על ידי ערן קאשי. השיר מספר על אהבתו הישנה של ג'ורג'י ועל סבתו  שנפטרה השנה. לשיר הופק קליפ שצולם ביפו ומשודר בערוצי המוזיקה.

צפו בקליפ לסינגל החדש "שיר געגועיי":

כבר בכיתה ב' למד ג'ורג'י לתופף על דרבוקה ועל תופים אפריקאיים. בכיתה ד' הקים עם חבריו להקה שהופיעה בבתי ספר, בחגים ובמסיבות סיום. זכרונות הילדות שלו כוללים נסיעות לאילת עם הוריו משה ומזי ברכב המשפחתי, כשבאוזניות הווקמן היה שומע שירים מקלטות של להקת אתניקס ואייל גולן, ומחשבותיו נתונות לדבר אחד: רק שהסוללות של הווקמן הישן לא ייגמרו באמצע הנסיעה.

חדור מוטיבציה ואהבה למוזיקה, הקליט ג'ורג'י את עצמו בגיל 11 באמצעות מיקרופון מחשב ותוכנת פלייבקים. כשהשמיע לראשונה את ההקלטות לאמו ולסבו, הם התרגשו והבינו את הפוטנציאל המוזיקלי הטמון בו. אמו מזי החלה לבכות מהתרגשות, ואילו סבו ניסים אמר לנכדו: "אביבוש, יום אחד תהיה זמר גדול".

בגיל 15 התחיל ג'ורג'י לקחת שיעורי פיתוח קול אצל המורה לפסנתר ולפיתוח קול מרינה טלזנר. בשיעור הראשון שר את השיר "כמו אוהבים" של הראל מויאל, וטלזנר, שהתלהבה מקולו הייחודי, כינתה אותו "יהלום שצריך ללטש". אביב: "הופעתי עם הלהקה הייצוגית של חולון, ובגיל 16 הקלטתי קאבר באולפן הקלטות מקצועי לשיר 'ואני קורא לך' של אייל גולן. בעקבות התגובות הנלהבות, הזמינו אותי להופיע בהתנדבות בפני אנשים עם צרכים מיוחדים, במחלקות שיקום, בבתי חולים וגם באירוע מיוחד בהיכל התרבות בבת ים למען חולים". אביב נרגש לספר כי "באחת מהופעות שלי במועדון 'השברולט' בחולון, החמיא לי עומר אדם על הקול הגבוה שלי, ובהופעה אחרת קיבלתי הצעה להופיע בתחרות כשרונות צעירים ברומניה, אבל לא נסעתי בגלל פחד טיסה".

צילום מתוך הקליפ "שיר געגועיי"

ג'ורג'י מקדיש כבר שנים חלק ניכר מזמנו לתרומה לקהילה. הוא שירת בהתנדבות בשירות הלאומי במשך שנתיים במד"א, עבד בעבודות מזדמנות, אך הרעב לבמה ולמוזיקה לא הרפו, עד שבתחנות הרדיו ובערוצי הטלוויזיה התחילו להשמיע ולשדר את הסינגל החדש שלו, "שיר געגועי". העתיד המוזיקלי שלו נראה מבטיח והוא מסכם: "המוזיקה היא האהבה הגדולה שלי".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר