בנייה בחולון
בנייה לגובה בחולון. צילום ארכיון

איפה השדרה של "מגדלים בשדרה"? בינתיים, רק אתר בנייה

הדיירים בח-501 זועמים: "שילמנו במיטב כספנו, הבטיחו לנו שדרה ואין אפילו התחלה שלה"

פורסם בתאריך: 29.10.17 14:23

הם שילמו במיטב כספם עבור דירות פאר, רבים מהם כבר גרים בבניינים רבי קומות מרשימים אבל הפיתוח הסביבתי ובעיקר השדרה היפה שהובטחו לתושבי ח-501 עדיין לא נראים באופק.

על פי תכנון שכונת היוקרה "מגדלים בשדרה", השדרה תחצה אותה ומשני צידיה יהיו הבניינים רבי הקומות שכאמור, מרביתם כבר בנויים ומאוכלסים. השדרה תשתרע בין הרחובות הסתדרות בצפון לשדרות גולדה מאיר בדרום, כאשר באמצע יחצה אותה רחוב צבי תדמור.

מגדלים באוויר. ומה על הקרקע?

בינתיים, התושבים בשכונת המגדלים זועמים וטוענים כי העירייה משהה את הקמת השדרה שאמורה לחצות בין בנייני השכונה החדשה. לטענתם, למרות שמרבית הבניינים כבר הוקמו והדירות בהם מאוכלסות, אין שום זכר להקמתה הצפויה של השדרה והם בעצם חיים באתר בנייה, על כל המשתמע מכך.

"בתוכניות שנפרשו בפנינו, כאשר באנו לקנות את הדירות במגדלים, הכל נראה יפה, מרשים, מדהים. אבל איפה השדרה ולמה בגלל לא התחילו בהקמתה", מוחים הדיירים. "בנייתם של רבים מהבניינים משני צידי השדרה הסתיימה זה מכבר, אבל לא רואים שום התחילה או כוונה לבנות ולהקים את השדרה. נכון ששלושה-ארבעה בניינים נמצאים עדיין בבנייה, אבל מה עם דיירי המגדלים שכבר הסתיימה הקמתם?".

לטענת דיירי המגדלים, כאשר פנו לעירייה, נענו כי השדרה תוקם רק כאשר תסתיים בנייתו של אחרון הבניינים. "זה עלול לקחת עוד ארבע שנים", הם אומרים, "כי יש בניין אחד בתחילת השדרה מדרום שבנייתו הגיע רק לקומה רביעית והוא אמור להתנשא לגובה של יותר מ-20 קומות. זה ייקח הרי כמה שנים לסיים את הבנייה שלו, אז מה רוצים, שכל אותן שנים נחיה כאן בלי שדרה? לא בטוח שכל מי שגר כאן היום היה קונה דירה, אם היה מבין שזה המצב ואין שדרה. אנו חשים שהוליכו אותנו שולל".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מבחינה הנדסית העירייה כבר הכינה הכל והעבודות על פיתוח המרחב הציבורי במגדלים בשדרה יחלו במהלך שנת 2018. הביצוע יהיה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח חולון".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר