לא צריך לעבור דירה: מצעד הרהיטים השווים והנכונים

עם ניסיון של כמעט שלושה עשורים בתחום הריהוט ביקשנו מיעקב רגב לבחור עברנו את הרהיטים שישדרגו כל בית

פורסם בתאריך: 7.11.17 13:54

עם ניסיון של כמעט 30 שנה בתחום, יעקב רגב הפך למומחה שיודע להתאים בדיוק את הרהיט הנכון, במקום ובזמן הנכון. איך הוא עושה את זה? הוא מדבר, מבין, מנתח ובסוף ממליץ. שם המשחק: אמינות ומקצועיות. המגמה: מינימליזם. מאוורר, מרווח, יעיל ובכלל רהיטים שיעברו אתכם, גם כשתעברו דירה, ולפעמים אפילו יתאימו את עצמם אליכם.

את "רגב רהיטים" פתחו יעקב ודבי רגב לפני 28 שנים, מאז ומתמיד בראשון לציון, כשיעקב הגיע כבר עם ניסיון של שנים בתחום. מלבד ריהוט מלא לבית – חדרי שינה, סלון, חדר עבודה, הם מציעים גם אביזרים המשלמים לעיצוב מושלם: תמונות, שעונים, קופסאות. איך בוחרים מתוך המגוון הענק? ביקשנו מיעקב רגב ללקט עבורנו את חמשת הפריטים הטובים, הנכונים והמעודכנים. קבלו אותם:



ספה פינתית עם ידיות נשלפות
ספת בצורת ריש עם ידיות מתפרקות ומתרכבות, כך שאפשר להחליף צדדים. עברתם דירה? החלפתם סלון? מצוין. תתחדשו. הספה תתאים את עצמה לחלל החדש.

בסיס מיטה מרופד
יעקב רגב מאמין בנוחות: "חדר השינה הוא חדר עינוגים, לא חדר עינויים", הוא מסביר. ולכן, מייצרים ומציעים אצלו בחנות את בסיס המיטה המרופד והמוגבה, על רגליים. כך תוכלו להתהלך בחדר, בלי משקפיים, בחושך, גם בלי תשומת לב מיוחדת, ולא להיתקל עם הזרת בקצה של של המיטה. ואם נתקלתם, לא קרה כלום – הכול רך.

מזנון עץ גזום
הוא חזר ובגדול. בעגה המקצועית קוראים לו "עץ גזום", אתם ודאי מכירים אותו: עץ אלון, קלאסי, אלגנטי וסופר אפנתי ויוקרתי.

שולחן נפתח
בסדר, נכון, כבר שמענו על כאלה. אבל לא על האחד המיוחד הזה: כשהוא סגור, השולחן כולו בגודל 1.40 מ'. לא תרגישו שהוא שם. אבל כשהוא נפתח – הוא נפתח. ומוסיף לעצמו 2 מ', לא פחות. יציב, צבעוני, עדין, מעוצב. שם כשתצטרכו אותו, משתלב להפליא במרחב החדרים.

 

שולחן סלון
חשוב שיהיה נייד, עם רגליים, לא כבד לתזוזה, מאפשר שטיפה, משווה מראה קל ומאוורר ובלי פינות מחודדות. פלטת עץ מאסיבי על רגליים תעשה את העבודה למראה נקי, יוקרתי ומוקפד.

"רגב רהיטים", האצל 10, ראשון לציון, טלפון: 03-5475487

היכנסו: רגב רהיטים בפייסבוק

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר