הדחפורים בקפלנסקי

איפה החלו לבנות שלוש קומות נוספות והיכן נדחתה תכנית תמ"א?

זאת ועוד: העירייה אישרה תוספת קומה לרשת סופרמרקטים באזור התעשיה

פורסם בתאריך: 16.11.17 16:54

קבוצת עשהאל החלה השבוע בביצוע העבודות של תכנית תמ"א 38/א' לחיזוק ותוספת קומות לבניין ברחוב קפלנסקי 10 בשכונת נאות רחל. בתום העבודות יגדל מספר הקומות בבניין מ-3 ל-6, מספר הדירות יעלה מ-9 ל-16 והבניין יכלול מעלית לובי משופץ וגם פנטהאוז ודופלקס, כשגודל הדירות ינוע סביב 100 מ"ר.

מחירי הדירות ינועו בין 1.75 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים ועד 2.7 מיליון לדופלקס של 130 מ"ר. העבודות צפויות להימשך שנה וחצי, והאכלוס מיועד לאביב-קיץ 2019.

הקבוצה חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה בענייני ביצוע תמ"א עם חברת "דן קושניר – ניהול התחדשות עירונית". מדובר בחברה שמלווה את הפרויקט לאורך כל תהליכי הבנייה עד למסירת הדירות ומסדירה עניינים מול הרשויות, אנשי המקצוע והדיירים.

נדחתה תכנית תמ"א ברחוב הר צופים

בישיבת רשות הרישוי בשבוע שעבר נדחתה בקשתה של "עשהאל" לאישור פרויקט תמ"א 38/א' ברחוב הר הצופים 35 בשכונת קריית שרת. התכנית כללה הגדלת מספר הקומות מ-3 ל-6 והכפלת מספר הדירות מ-12 ל-24, דירות גג, הרחבת הלובי ותוספת מעלית ומחסנים. מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית בקבוצה, גלעד עשהאל: "יש עדיין חוסר הסכמה מול דיירי הבניין אבל אני מאמין שנפתור את הבעיה. אין לנו כרגע כוונה לרדת מהפרויקט".

סניף "קרל ברג" יצמח בקומה נוספת

בתוך כך, ועדת המשנה לתכנון של עיריית חולון החליטה לאשר את הגבהת הבניין ברחוב הסדנא 24 באזור התעשיה, המשמש את רשת הסופרמרקטים "קרל ברג", ולהתיר לה לבנות קומה שלישית וגג שייחשב ל"קומה טכנית חלקית". כמו כן החליטה הוועדה לאשר לבקשת העירייה שימושים נוספים במקלט הציבורי ברחוב המצודה 26 (חולון הירוקה) עבור גורמים כמו תנועות נוער, משמר אזרחי, סטודיו לאמנות ועוד, בתפוסה המוגבלת ל-30 איש.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר