המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

ב"וולפסון" מתכוננים להתפרצות מגיפה המונית

במהלך התרגיל מחר תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון באזור בית החולים ואת המטופלים יקבל צוות רפואי לבוש במסיכות ובחליפות ממוגנות

פורסם בתאריך: 20.11.17 13:40

מחר (שלישי) ייערך בבית החולים וולפסון תרגיל שידמה אירוע ביולוגי חריג – התפרצות מגיפה. לבית החולים יגיעו חולים עם תסמיני המגיפה והצוות הרפואי יערוך להם בדיקות בהתאם. בתרגיל ישתתפו פיקוד העורף, משטרה, מד"א, משרד הביטחון וצוות בית החולים.

התרגיל נערך במסגרת תרגיל לאומי שמתבצע במחוז המרכז ונועד לתרגל את המערכות באירוע ביולוגי חריג – משמע ארבע חולים ויותר המגיעים עם תסמינים חריגים. התרגיל יתקיים בין השעות 9:00 ל-13:00 ובמהלכו תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון. מדי האחיות והרופאים בבית החולים יתחלפו בהתאם לחליפות ממוגנות, מסיכות וכיו"ב ציוד ממוגן. אוכלוסיית המטופלים בבית החולים לא תיפגע, אך כאמור תהיה תנועה ערה של רכבי הצלה ומהנהלת בית החולים מבקשים מהציבור לגלות הבנה.

חשוב להדגיש כי חולים שיגיעו מחר ל"וולפסון" יופנו בעקבות התרגיל לבתי חולים אחרים, ובמידה שיתרחש אירוע אמת, התרגיל יופסק מיידית. ד"ר יובל לוי, סגן מנהל בית החולים והאחראי על שעת החירום, מציין: "זהו תרגיל חשוב בתרגול הצוות הרפואי ושאר המערכות. החולים במקרה זה יהיו חיילים או בובות שיגיעו עם פתקים עליהם יצוינו התסמינים, ולפיהם יקבע הצוות הרפואי את הטיפול המתאים. כדי להשוות את התרגיל לאירוע אמת, כל הצוות הרפואי ילבש חליפות ומסכות ממוגנות ויתנהג בהתאם".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר