סוקולוב 125 חולון: העכברים הגיעו למטבח

מכת החולדות והעכברים נתנה אותותיה ברחוב סוקולוב: אם לתינוקת הזדעזעה לגלות עכברים אוכלים משולחן המטבח בדירתה

פורסם בתאריך: 20.11.17 16:29

מכת החולדות והעכברים בחולון נתנה אותותיה גם בבניין מגורים ברחוב סוקולוב. דיירי בניין סוקולוב  125 נשמעים מסויטים. "מילא הסירחון שנודף מהביוב ברחוב", הם אומרים, "אבל הגענו למצב שבו עכברים נכנסים לדירות ואוכלים מהמצרכים במטבח". לדברי הדיירים, "לקח זמן עד שהקריאות לעירייה הביאו לכאן מדביר, אבל ההדברה לא בוצעה בניין אלא מחוצה לו".

אם חד הורית שמתגוררת עם בתה התינוקת בדירה שכורה בבניין מאסה בהתנהלות העירייה ושכרה את שירותיו של מדביר פרטי על חשבונה. "מאז שעברתי לגור בדירה לפני כשנה, החלו להופיע בדירה גללי עכברים וחולדות שלא ידעתי בוודאות לזהות", היא אומרת, "אך לאחרונה השארתי אוכל במטבח וכשחזרתי הביתה חשכו עיניי – ראיתי עכברים מטיילים על השיש ואוכלים מהאוכל ומיד ברחתי מהדירה". מחשש לבריאותה של בתה התינוקת, עזבה מיד את הדירה ועברה לגור בדירת הוריה. "פניתי לעירייה כמה וכמה פעמים כדי שיטפלו בבעיה, אך בכל פעם נאמר לי שהפנייה טופלה ולא כך קרה", אומרת הדיירת.

 

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "מיד עם קבלת התלונה, נבדק המקום ולא נמצא כל מפגע המעיד על חולדות ועכברים בשטח הציבורי. מאחר שמול בניין המגורים בסוקולוב 125 קיים מגרש פתוח, בוצעה בו הדברה. נראה כי תלונת הדיירים מתייחסת לשטח הפרטי של הבניין ולכן מומלץ שיבדקו את השטח שבבעלותם".

דיירי הבניין מציינים כי לבסוף הגיעו מהעירייה לבדוק את נושא העכברים, ונאמר להם כי ההדברה נעשתה מחוץ למבנה המגורים. "הסירחון מהביוב כאן הוא נורא ונוספה גם מכת העכברים והחולדות", אומרים הדיירים. "אם יש בעיה תברואתית במבנה, תפקידה של העירייה הוא לדאוג לכך. בעירייה בוודאי לא היו רוצים שהילדים שלנו יינשכו מחולדות שמעבירות מחלות. אנו מבקשים לא לחכות עד שיקרה אסון".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. נאוה

    גם ברחוב אילת 80 בחולון יש מלא חולדות בגודל של חתול. העירייה לא עושה כלום

  2. נורא

    כנראה בגלל ריבוי עבודות הבנייה והחפירות באזור, הם יוצאים ממחילותיהם. האזור כולו שורץ קבלנים חמדנים באישור העירייה החמדנית על חשבון התושבים.

    ומה עם חבורות התנים הגדלות שהיללות שלהם נשמעות כל לילה?
    .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר