הדמיה. הסקייטפארק

יורדים מהרמפה: מדוע אין אישור להקמת הסקייטפארק בחולון?

הסקייטרים, הבליידרים והבייקרים המקומיים ייאלצו בינתיים להמשיך לגלוש בערים שכנות

פורסם בתאריך: 22.11.17 14:53

בחודש אוגוסט האחרון הודיעה עיריית חולון על הכוונה להקים סקייטפארק על שטח של 2.5 דונם בגן הבנים בקריית בן גוריון בעיר ולאפשר לסקייטרים, לבליידרים ולבייקרים המקומיים לעסוק בתחביב ללא צורך בנסיעות לתל אביב ובת ים. תאריך היעד נקבע אז לסוף 2018 בעלות של 9 מיליון שקל במימון משותף של העירייה ומפעל הפיס. בהודעה נמסר כי הבריכות החדשות יותאמו לרמות החלקה שונות ובאתר החברה העירונית כבר העלו הדמיה של הפארק תחת הכותרת "בקרוב".

בישיבת רשות הרישוי, שנערכה השבוע בנוגע לבקשה להוצאת היתר בנייה לפיתוח "סקייטפארק, הכולל טריבונות, פרגולות, שבילים, גדרות, שערים, עבודות גינון והשקיה", הוחלט לדחות בשלב זה את הבקשה ולדרוש תיקונים לאחר הערות של יועצי תנועה, תברואה ואחראית רישוי. מהנדסת העיר מימי פלג ציינה כי הבקשה הוחזרה למתכננים ב-2 בנובמבר אבל עד כה לא הוגשה תכנית מתוקנת ולכן היא נדחית בשלב זה. הדחייה עלולה לעכב את הלוח הזמנים המתוכנן ולמנוע את הקמת הסקייטפארק בשנה הבאה.

מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן, מסר בתגובה: "בימינו, בניגוד לעבר, תהליכי רישוי לוקחים זמן ודורשים בדיקות רבות. אין יותר אישור בחתימה ידנית, והכל מקוון עם ירידה לפרטים הקטנים. אנחנו נבדוק מהן הדרישות החדשות ונמצא פתרונות כדי להוציא היתר בנייה, ורק אז נוכל לגשת לפרסום מכרזים מתאימים להקמת הפארק".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר