סקייטפארק. בריכות לכל הרמות

עולים על הרמפה: הסקייטפארק הראשון בחולון יוצא לדרך

בשורה לסקייטרים, לבליידרים ולבייקרים, חולון מצטרפת לשיגעון הגלגשות: סקייטפארק בשטח 2.5 דונם יוקם עד סוף 2018

פורסם בתאריך: 21.8.17 11:06

משאלתם של סקייטרים מקומיים רבים עומדת להתגשם בקרוב, עם הבשורה על הקמת סקייטפארק בעיר חולון. תרבות הסקייטרים כבשה את ישראל בשנים האחרונות, אולם עד עתה נאלצו חובבי הספורט המקומיים להרחיק אל מחוץ לעיר כדי ליהנות ממתקני גלישה בסקייטפארקים בתל אביב או בטיילת בת ים. לאחר שנבחנו כעשר תכניות שונות להקמת הפארק הייעודי, אושרה התכנית לפארק ובימים אלה היא נמצאת בתהליך של הוצאת היתר בנייה. לאחר שזה יסתיים, יפורסם המכרז לאיתור קבלן הבנייה להקמת הסקייטפארק.

על פי התכנית, יוקם הסקייטפארק בגן הבנים בקריית בן גוריון על שטח של כ-2.5 דונם, עם אזור בריכות מוגבה, כאשר הבריכות מותאמות לרמות שונות של החלקה, החל ממתחילים ועד מקצוענים בבריכה העמוקה, בנוסף לאזור ה-STREET המתוכנן. בסמוך לו ייבנה בית קפה עם חיבור לבית ספר "נבון", בדומה לקפה גן סיפור בקריית אילון, שלו חיבור לבית הספר "קוגל". עלות הפרויקט, שמתוכנן להסתיים בסוף שנת 2018, נאמדת בכ-9 מיליון שקל, במימון משותף של מפעל הפיס ועיריית חולון. ניהול הקמת המתחם מטעם העירייה נמצא באחריות חברת הבת העירונית, החברה לבילוי ובידור חולון בע"מ.

תכנית הסקייטפארק. שטח של כ-2.5 דונם, עם אזור בריכות

הסקייטפארק בחולון יהווה מענה הולם לדרישותיהם של סקייטרים, בליידרים ובייקרים תושבי חולון והסביבה, שפנו במכתב לעירייה ובו שטחו את טענותיהם ובקשתם להקמת מתקן עבורם:

"בקשתנו מהעירייה לפתוח סקייטפארק בחולון. הסקייטפארקים הקרובים ביותר עבורנו כיום נמצאים בבת ים ליד הטיילת ובתל אביב, כאשר שני המקומות מרוחקים ומצריכים נסיעה באוטובוסים ובזבוז זמן וכסף. מחוסר ברירה אנחנו נוסעים לפארקים מחוץ לעיר, אבל פעמים רבות מסולקים מהמקום בצעקות ובאלימות. אנחנו ממש מבקשים לפתוח סקייטפארק בחולון כדי שכולם יוכלו ליהנות ממנו ולהרגיש בבית".

צפו בתצוגת הסקייטרים שנערכה במועדון השברולט:

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר