יזהר וורדינה כהן

הזמרת ורדינה כהן: "הריאלטי עושה עוול לזמרים הצעירים"

קשת בן זאב מגיע הערב ל"כוכב הבא" עם ייחוס משפחתי-מוזיקלי ולאמא ורדינה יש מה לומר על תכניות ריאליטי

פורסם בתאריך: 26.11.17 16:44

קשת בן זאב, בן 22 תושב חולון, הוא בן למשפחה מוזיקלית מפורסמת: סבא שלו הוא סולימאן הגדול; אמא שלו, ורדינה כהן, היא זמרת שהנפיקה להיטים בשנות ה-80 ובמשך שנים שרה עם שאר בני המשפחה; דוד שלו הוא הזמר יזהר כהן, הישראלי הראשון שקטף את המקום הראשון באירוויזיון; דוד אחר שלו, חופני כהן, הוא מחלוצי המוזיקה המזרחית בישראל; ואבא שלו, צור בן זאב, הוא מפיק מוזיקלי שעבד ועובד עם מיטב האמנים.

קשת בן זאב. מיוחס

הערב (ראשון) תוכלו לראות את קשת בטלוויזיה כשהוא מתמודד על מקום בנבחרת "הכוכב הבא" ומנסה לשחזר את ההצלחה של דודו ולהגיע לתחרות האירוויזיון, שתיערך השנה בפורטוגל. את האודישן הערב הוא צלח, אבל בהמשך התכנית הוא הודח ולמרות מה שאתם אולי חושבים, "קשת בכלל לא מאוכזב", אומרת אמא ורדינה והיא בעצמה דווקא כן.

"אני מאוד מאוכזבת מהתכנית הזו ובכלל מכל גל הריאליטי", אומרת הזמרת למודת הניסיון. "הוא לוקח לאמנים ותיקים כמוני את הפרנסה, אבל זה לא רק זה: התכניות הללו מביאות בני נוער שרובם חסרי ניסיון מול קהל בסדר גודל ענק לגבהים מטורפים ואז הם חוזרים למציאות ומקבלים סטירה לפנים. זה פשוט עוול לעשות לבני אדם".

אז למה שלחתם את קשת לתכנית?

"שמע, קשת הוא מוזיקאי מבטן ולידה, הוא הופיע איתנו המון וראה את קשיי ההישרדות. ממערכת התכנית פנו אליו והציעו לו להשתתף. כשהוא התלבט, אנחנו עודדנו אותו כי חשבנו שזו הזדמנות בשבילו לפרוץ עם החומרים המקוריים שלו בפריים טיים. בדיעבד, אני לא חושבת שזה היה נכון".

דיברת על קשיי הישרדות, מה זאת אומרת?

"זה לא פשוט להיות אמן פה בישראל. אני לא מדברת על עצמי שלא הייתי זמרת ענקית, אבל יש פה אמנים שנותרו חסרי כל כי אין פה תרבות של כבוד לאמנים שליוו את המדינה. זמרים כמו שולה חן, שושנה דמארי, אריק איינשטיין ואחרים, נשארו בחוסר כל".

ובכל זאת, את מעודדת את הבן שלך להמשיך בדרכך?

"אני לא חושבת שיש לי הרבה ברירה, הוא מוזיקאי בנימי נפשו ואנחנו לא יכולנו לעמוד לו בדרך. אז בשלב מסוים הוא הופיע איתנו וראינו שהוא באמת בשל לעמוד בזכות עצמו ואנחנו כמובן עומדים מאחוריו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר