אלקבץ ב"צלקת". צילום: עדי קפלן

אוהבים אותך רונית אלקבץ: הסלבריטאים הצביעו ברגליים

עשרות סלבס נכחו באירוע הגאלה לרגל פתיחת התערוכה "ז'ה טם" במדיטק חולון. הרשימה החלקית לפניכם

פורסם בתאריך: 28.11.17 17:45

אמש (שני) עטתה על עצמה חולון גלאם ונצנצים. הסיבה: אירוע הגאלה במתחם המדיטק, לרגל פתיחת תערוכת "ז׳ה טם, רונית אלקבץ", לזכרה של השחקנית. בתערוכה מוצגים כ-200 פריטי אופנה, אביזרים ותכשיטים שנאספו על ידי אלקבץ בקפידה במשך ארבעה עשורים, החל משמלות קוטור של מעצבי על ישראליים ובינלאומיים, דרך תלבושות של דמויות שגילמה בסרטים ועד שמלות כלה אשר ישחזרו את התחנות החשובות בחייה, לצד הקרנות וידאו ארט וסאונד המשלבים צילומים וחומרי ארכיון. לצד עיצוב וקולנוע, התערוכה תעסוק בנושאים כמו אמנות, היסטוריה, פמיניזם, אקטיביזם חברתי, מוצא אתני, פריפריה, מגדר, הגירה, זהות, רוחניות, תשוקה ואהבה לחיים, תשזור אותם יחד ותגלה אותם מבעד לבד: בין אם בבגדיה של אלקבץ ובין אם בדמותה הבלתי נשכחת על מסך הבד.

על השטיח האדום, שנפרס מהחניה ועד לכניסה, צעדו עשרות סלבס שבאו לעשות כבוד לשחקנית הבינלאומית. בין האורחים נראו הזמרת דקלה, יעל אבקסיס עם בן הזוג צח בר, הזוג קרן מור ומנשה נוי, שי לי שינדלר, אן זיוי מה"מרוץ למיליון", יעל בר זוהר, מושיק גלאמין, בטי רוקוואי וג'וליה לוי בוקן.

יעל אבקסיס וצח בר. צילום: רפי דלויה

עוד ניכרה נוכחות של מעצבי אופנה, ביניהם: דורין פרנקפורט, רונן חן, גדעון אוברזון ורעייתו, יובל כספין, ירון מינקובסקי, ויוי בלאיש, גדי אלימלך ומיקה בשן.

על השטיח האדום צעדו גם המעצב הבינלאומי רון ארד, המעצב והאדריכל אילן פיבקו וצלם האופנה רון קדמי.

מנשה נוי וקרן מור. צילום: רפי דלויה

רשימת הסלבס לא תמה בזאת – גם רונית יודקביץ ובן הזוג אלי ברק היו, איריס קול ודרור חליוה, השחקנית והדוגמני לשעבר חלי גולדנברג, הדוגמנית חן יאני, הזמר שי גבסו, השחקנית יבגניה דודינה, יועצת האופנה מיטל ויינברג, השחקן רועי אדר, אפרת רייטן ובעלה, הסופרת והשחקנית שרית סרי, המעצב עידן לרוס ועוד ועוד.

בר זוהר. צילום: רפי דלויה

במסגרת האירוע נשאו דברים מ"מ ראש עיריית חולון, זוהר נוימרק ואחיה של רונית אלקבץ ז"ל, יחיאל אלקבץ ושלומי אלקבץ.

אבנר ישר ודיקלה. צילום: אביב חופשי

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב עד אפריל 2018, ולאור הביקוש הרב הורחבו שעות פעילות המוזיאון: ימים ב' ו-ד': 10:00 –16:0, ג' 20:00-10:00, ה' 10:00–18:00, ו' 10:00–14:00, שבת: 10:00–20:00. דמי כניסה: 35 שקל

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר