דור פרי. צילום מתוך פייסבוק

בן 24 נאשם באיומים ובסחיטת בעלי מסעדות: "אני המלך של חולון"

ארבעה כתבי אישום הוגשו השבוע כנגד צעיר מחולון שזרע פחד, איים וסחט בעלי עסקים בעיר

פורסם בתאריך: 24.1.18 19:15

"אני המלך של חולון ואם אני אדרש לשלם, אני אזרוק רימון". זהו רק אחד מהאיומים שבאמצעותם, על פי החשד, זרע פחד דור פרי, תושב חולון, בן 24, על בעלי עסקים בעיר. השבוע (ראשון) הוגשה הצהרת תובע כנגד הצעיר מחולון החשוד בסחיטה, באיומים ובתקיפת עובדי העסקים שאותם סחט.

על פי כתבי האישום, כפי שפורסם באתר "פוסטה", במהלך התקופה האחרונה דור פרי וחבריו היו מגיעים לבתי עסק בחולון, מבלים, אוכלים ושותים ועוזבים מבלי לשלם. בנוסף, עובדי העסקים שבהם ביקרו הותקפו על ידי פרי וחבריו באלימות קשה, כל זאת במטרה לבסס את מעמדו ולהשליט אימה על אותם עסקים. לאחר שפרי הבין כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה, הוא איים על המתלונן כי אם לא יבטל את תלונתו, הוא יפגע בו ובמקביל הודיע למתלונן כי הוא "קונס" אותו בעקבות התלונה נגדו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

פרי נעצר ולאחר חקירה מאומצת, הצליחו חוקרי צוות החקירה המיוחד לגבש תשתית ראייתית כנגדו ובתחילת השבוע, כאמור, הוגשה נגדו הצהרת תובע ובהמשך יוגש נגדו כתב אישום תוך כדי מעצר בגין המיוחס לו.

ארבעה כתבי אישום

כנגד פרי הוגשו ארבעה כתבי אישום. על פי כתב האישום הראשון נטען כי ביום שבת בצהריים, לפני כשנה, הוא שהה במסעדה בשדרות ירושלים והזמין יחד עם חבריו משקאות ואוכל בשווי של אלף שקל. כאשר נדרש לשלם, סירב פרי וצעק במסעדה: "אני המלך של חולון ואם אני אדרש לשלם, אני אזרוק רימון למקום". בעל המסעדה שנבהל מהאיום, ויתר לו על החוב.

לאחר כמה חודשים פרי חזר שוב למסעדה ובעלי המסעדה סירבו לספק לו שירות עקב התנהגותו בביקור הקודם. הפעם איים החשוד עליהם ואמר: "אני אשרוף את המקום ואעשה לכם בלגאן".

באישום השני נטען כי הזמין משקאות בבר ולאחר שסירב לשלם עבורם, התפתח ויכוח שבמהלכו זרע החשוד גז פלפל לכל עבר, ולאחר נסיונות, הצליח הבעלים בסופו של דבר לגרשו מהמקום.

לאחר כמה זמן הגיע פרי שוב לאותה מסעדה והורה למלצרית לאתר עבורו את הבעלים, המלצרית ניסתה ומשלא הצליחה, המשיך החשוד לחפש את הבעלים ללא הצלחה. או אז פנה למלצרית ואמר לה: "אני אגיע לחפש אותו כל יום. תמסרי לו את המסר".

בשני כתבי אישום נוספים מוזכרים שוב איומים, הן כלפי בעלי העסק והן כלפי העובדים, בדיוק באותו סגנון אלים. על פי כתב האישום, השליך פרי חפצים במסעדה וצעק: "אתם רוצים עוד רימון?! מה תעשו לי?!". בעת השלכת החפצים אף נפצע אחד מאורחי המסעדה. במקרה אחר ולמרות שניתן לחשוד צו מבית העסק, הוא שוב הגיע למקום, הטריד אחד המלצרים ואיים עליו כיוון שסבר שהמלצר הלשין עליו למשטרה.

כל כתבי האישום מתבססים על סמך הודעות ווטסאפ של בעלי המסעדות וכן צילומים של מצלמות האבטחה ועוד עלה כי דור פרי ניסה להשפיע על עדותם של חלק מהמעורבים בפרשה אך ללא הצלחה. לחשוד עבר מפואר של עבירות אלימות ורכוש והוא אף ריצה שני מאסרים שהצטברו ל-43 חודשים, כאשר את העבירות המיוחסות לו בכתבי אישום אלה, הוא ביצע בעודו אסיר ברשיון.

עו"ד יצחק איצקוביץ', המייצג את החשוד, מסר בתגובה כי "החשוד מכחיש את המיוחס לו בכתבי האישום. הדברים אינם מבטאים את המציאות. הוא ישב שם (במסעדות – י.ל) ושילם גם טיפ נדיב, וגם אם היה הפרש, הוא שילם למחרת. לכן, כל כתב האישום הוא עורבא פרח".

ממשטרת מרחב איילון נמסר: "סחיטה באיומים של אזרחים נורמטיביים, שכל רצונם להתפרנס בכבוד, היא דבר בזוי ונקלה. נעשה ככל שנוכל להיאבק בעבירה פסולה ומקוממת זו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר