מתוך קמפיין המחאה של "אשלים"

ההורים מאיימים בשביתה משותפת: גני הילדים התאחדו עם "אשלים"

גם גני הילדים לצד בית הספר חשופים לסכנות בטיחותיות. ההורים: "נחריף את המאבק"

פורסם בתאריך: 12.2.18 14:59

חברי ההנהגה ההורית של בית הספר אשלים קיימו במוצ"ש האחרון ישיבת חירום שבה דנו בצעדים הבאים שבהם ינקטו לנוכח הליקויים הבטיחותיים בבית הספר. זאת לאחר שבסוף השבוע שעבר השביתו ההורים את הלימודים בבית הספר במשך יומיים (חמישי ושישי). בישיבת החירום של הורי "אשלים" נכחו גם הורי גני קרסל והורי אשכול גנים הסמוכים ל"אשלים" ובה מחו על אוזלת ידה של העירייה ועל הסחבת בשיפוצים.

במהלך הישיבה התקיים סיור של הורי "אשלים" והורי גן קרסל בשטח הסגור בבית הספר ולדברי ההורים, "היכה בנו גודל הסיכון. גני הילדים חשופים להתמוטטות וקריסה. בנוסף, במסגרת הסיור, ניכר כי הגדרות שהוצבו בבית הספר אינן יציבות וזו שאלה של זמן עד שיתרסקו לתוך שטח בית הספר ויגרמו לאסון". לדברי ההורים, בצד השני של החומה, שהוגדרה כמסוכנת על ידי מהנדסים מטעם העירייה, שוכנים גני ילדים עם גישה מלאה לקיר המסוכן, אותו קיר שבגללו נחצה בית ספרנו לשניים לפני כחצי שנה. ההורים טוענים כי בעירייה "הוחלט לגדר גם את הצד  השני של הקיר, על חשבון חצרות הגנים. היכן נשמע דבר כזה? יד ימין אינה יודעת את יד שמאל?! האם קירות קורסים רק מצידם האחד? מדובר בפעוטות ובילדים רכים. עד כמה האטימות מסנוורת? עד כמה הויכוחים הביורוקרטיים שוויים חיים של ילד".

צפו בסגנית בצחית אלישר, סגנית יו"ר הנהגת ההורים ב"אשלים", מסבירה על הליקויים:

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ההורים פנו למנכ"ל העירייה יוסי סילמן במכתב ובו הודיעו כי הם מתכוונים להחריף המאבק ולהתאחד עם הורי גן קרסל ואשכול גנים ולצאת להשבתה משותפת: "לאור אי עמידתה של העירייה בבקשה אחת פשוטה – לוחות זמנים מוגדרים וכתובים להורי בית הספר – וכן לאור המחדלים הנוספים שנחשפו בתוך בית הספר והמהווים סכנה מיידית החלטנו להחריף את המאבק ובימים הקרובים נופיע בכל מקום רלוונטי ברשתות החברתיות ובתקשורת, נתאחד עם הורי גן קרסל ואשכול גנים ונצא להשבתה משותפת. במקביל, נמשיך לקדם את הנסיונות להידברות עם העירייה".

עוד ציינו ההורים בפנייתם לסילמן כי "כ-730 מתלמידי בית הספר נשארו בבתיהם כמחאה אמיתית וכנה להתנהלות הקלוקלת המתמשכת מצידכם. אחוזי ההיענות הגבוהים להשבתת הורים זו (98%) מעידים על הירתמות הורי ילדי בית הספר למאבק תוך אמונה מלאה בצדקתנו, ברווחת ובטיחות ילדינו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "צר לנו על האיום בשביתה, שבסופו של דבר רק תפגע בילדים ובמידה שתתקיים הרי שמדובר בצעד מיותר ולא מועיל. בחצר אכן נדרש חיזוק הקיר המפריד בין הגנים לבית הספר ולכן היום בבוקר החל קבלן המופעל על ידי העירייה בהצבת גדר בטיחות בחצר גני הילדים הסמוכים לקיר ההפרדה מול בית הספר אשלים, בהכוונה ובתיאום עם מהנדס מבנים. במקביל מינהל תשתיות נערך לכניסה מהירה לטיפול בקיר על פי ההנחיות ההנדסיות. לאחר הטיפול בקיר וטיפול במפגעי הבטיחות בשטח המגודר בבית הספר, יינתן האישור לפתיחת השטח המגודר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר