השביתה ב"אשלים" נמשכת. גני הילדים הסמוכים שוקלים להצטרף

ההורים בבית הספר אשלים השביתו גם הבוקר את הלימודים במחאה על סחבת בתיקון הליקויים הבטיחותיים. העירייה: "אנו פועלים למתן מענה מהיר ככל האפשר"

פורסם בתאריך: 9.2.18 10:29

בית הספר אשלים נכנס הבוקר ליומה השני של השביתה. לאחר שאתמול (חמישי) השביתו ההורים את הלימודים בכיתות ד'-ה-ו', הבוקר הושבתו הלימודים בכיתות א'-ב'-ג', וזאת במחאה על אי סיום השיפוצים ותיקון הליקויים הבטיחותיים בבית הספר.

אמש שלחה מנהלת בית הספר מכתב להורים ובו פירטה את כלל העבודות שבוצעו עד כה בבית הספר וכן ציינה כי עיריית חולון פועלת להשלמת התיקונים: "עיריית חולון ומינהל החינוך פועלים למען מתן מהיר ככל הניתן אל מול שמירת בטיחות ובטחון הילדים". עוד כתבה מנהלת בית הספר להורים: "אני מאמינה כי מקומם של התלמידים הוא על ספסל הלימודים ומצפה מחר לראות את כולם".

אולם, כאמור, הלימודים הושבתו גם הבוקר כאשר 98% מתלמידי א'-ב'-ג' לא הגיעו הבוקר לבית הספר. ההורים טוענים מנגד כי "אין שום דבר חדש בהודעת המנהלת. רק חיזוק עמדתנו שמתחילת השנה לא נעשה דבר בשטח הסגור, ולראיה רק ב-14 בינואר ורק לאחר איומי ההורים, אנשי מקצוע סיירו בבית הספר".
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הורי גני קרסל השכנים לבית הספר אשלים הבינו כי גם ילדיהם חשופים לסכנה וככל הנראה יצטרפו למאבק הורי בית הספר אשלים. צחית אלישר, סגנית יו"ר ועד ההורים באשלים מסרה כי "חמישה חודשים מתחילת שנה ולאחר מכתבנו ואיומינו הגיעו אנשי המקצוע הרלוונטיים לבית הספר וקבעו שהחומה מסוכנת. בעוד שבצידה השני של החומה שוכנים גני ילדים החשופים לאותה סכנה בדיוק. הגדרות עצמן כבר לא בטיחותיות, הילדים משתמשים בהן כקיר במשחקי כדור, דוחפים אחד את השני על הגדרות וגם הן כבר מתחילות לאבד יציבות. אנו נמשיך לפעול במלוא המרץ למען בטחון ילדינו ונטרול הפצצה המתקתקת הזו, ונשתדל כי מאבק צודק זה יבוא כמה שפחות על גב הילדים וההורים".
במקביל, פרסם ועד ההורים הבית ספרי עצומה הנושאת את הכותרת "נלחמים על בית ספר אשלים" וקוראת להורים לתלמידים בבית הספר לחתום ולהשפיע. אלישר ציינה כי כי מחר (מוצ"ש) יתקיים כנס חירום של הנהגת ההורים בבית הספר אשלים ויצטרפו אליו גם הגנים הסמוכים שתומכים בהורים וככל הנראה יצטרפו לצעדי המחאה הבאים.

העירייה: "אנו פועלים למתן מענה מהיר ככל האפשר"
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעיריית חולון מצרים על ההחלטה להשבית את התלמידים, דבר שאינו מועיל ופוגע בילדים ובהורים. לאחר בדיקות חוזרות לקיר התמך הוחלט על ידי גורמים מקצועיים ומהנדס מבנים מסוכנים ביום שני האחרון כי נדרשות עבודות לחיזוק הקיר, לכן הגדרות לא יוסרו למען בטחון הילדים. יבוצעו המשימות הבאות במקביל: תמיכה וחיזוק קיר דרומי, עבודות ניקוז ביה"ס, פינוי מפגעים ופיתוח החצר הסגורה".
עוד ציינו בעיריית חולון כי עד כה טופלו המפגעים הבאים: "מגרש ספורט סומן, תוקן והוספו מדרגות תקניות בכניסה; בוצעה התקנת שערים וחסימת גומחות לא בטיחותיות; בלובי המרכזי הוחלפת גופי התאורה; בגינה המוגבהת – הותקנה גדר תקנית בכלל היקף הגינה; בשבילים הצפוני והמערבי הוחלף ריצוף ובוצעה הורדת במה; הותקן דשא סינתטי סביב מתקני השעשועים והורדו גדרות ברזל נמוכות; עץ מסוכן טופל ואושר ע"י גורמים מקצועיים בגנים ונוף". לגבי פתיחת השטח הסגור בבית הספר, ציינו בעירייה כי "בתאריך 14/1/18 נערך סיור יזום עורך מבדקי בטיחות ראשי משרד החינוך אינג' אלכס אוסטרניק וממונה בטיחות מוסדות חינוך. נבדקו התנאים לפתיחת השטח. חשוב להדגיש כי עיריית חולון ומינהל החינוך פועלים למתן מענה מהיר ככל הניתן אל מול שמירה על הביטחון ובטיחות הילדים על פי הנחיות הגורמים ההנדסיים והמקצועיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר