אלון רוזנבלום מונה לתפקיד מנהל סינמטק חולון

רוזנבלום, שיחליף את רוני מהדב-לוין הפורש מתפקידו, סוגר מעגל לאחר שכיהן בעבר כמנהל התכניות של סינמטק חולון

פורסם בתאריך: 19.2.18 19:08

בתום מכרז פומבי, נבחר אלון רוזנבלום לתפקיד מנהל סינמטק חולון, אחד ממוסדות המדיטק. רוזנבלום ייכנס לתפקידו בתחילת מרץ הקרוב ויחליף את רוני מהדב-לוין.

רוזנבלום, בן 50, בוגר בית הספר לצילום ולקולנוע "קאמרה אובסקורה", כיהן בעבר כמנהל התכניות של סינמטק חולון. בנוסף, הוא ערך והגיש תכניות ופינות קולנוע בערוץ הראשון ובערוץ 2 ושימש כמבקר וככתב קולנוע יותר מ-20 שנה. בשנת 2017 ניהל בפועל את פסטיבל הקולנוע הגאה Tivfest, יסד וערך את האתר Multiverse העוסק בתחומי הקולנוע, הטלוויזיה והקומיקס וכן ערך את אתר "סרט" בעשור הראשון לקיומו.

ועדת איתור שכללה את מנכ"ל המדיטק דני וייס, מנכ"ל סינמטק תל אביב לשעבר אלון גרבוז ומנכ"ל מוזיאון הילדים ויו"ר תאגיד השידור הציבורי "כאן", גיל עומר, בחרה פה אחד את רוזנבלום מתוך עשרות מועמדים ומועמדות שהגישו את מועמדותם לתפקיד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

דני וייס, מנכ"ל המדיטק, מסר: "שורה ארוכה ומכובדת של מועמדים ומועמדות הגישו את מועמדותם לניהול סינמטק חולון. אלון הסתמן כבר מהשלבים המוקדמים כאחד המועמדים המובילים ואני שמח על הבחירה בו. אני מודה לרוני מהדב-לוין על תקופתו המוצלחת בניהול סינמטק חולון ומאחל לו הצלחה בהמשך".

עם בחירתו לתפקיד אמר רוזנבלום: "אני מלווה את סינמטק חולון בעשר שנות קיומו ומימיו הראשונים, כמנהל התוכנייה במשך שש שנים ועד היום שבו אני שב אליו כמנהל. יחד עם צוות הסינמטק, נמשיך את החיבור שבין עולם הקולנוע לקהל הנאמן שגדל עם השנים, אך גם נפתח אופקים לקהלים חדשים, מטרות חדשות ומיזמים מרגשים. אמנות הקולנוע וחווית הצפייה הייחודית מספקות צוהר לעולם של רגש, עולם של אידאות ולעולם אנושי מורכב, לעתים שמח ולעתים עצוב, ממש כמו החיים עצמם. העמקת החיבור שבין הקהל לעולם הקולנוע היא מה שעומד לנגד עיני".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר