בנייה בחולון. אילוסטרציה

אחרי אזהרות חוזרות של ההורים: פיגום נפל לחצר גן הילדים

ההורים לילדי גן מצדה מתריעים כבר חודשים על הסכנה הבטיחותית לילדיהם הלומדים לצד אתר בנייה. העירייה: "הפיגום נעצר בקירוי ההגנה"

פורסם בתאריך: 21.2.18 19:14

חלקי פיגום נפלו בשעות הצהריים אל חצר גן הילדים מצדה בחולון. לדברי ההורים, בנס נמנע אסון כי מספר דקות קודם לכן עוד שיחקו הילדים בחצר הגן.

כזכור, כבר בחודש אוקטובר האחרון ההורים לילדי גן מצדה התלוננו על כך שאתר הבנייה הפעיל לצד מבנה גן הילדים מאיים על שלום ילדיהם, על בריאותם ועל בטיחותם, ועל אף פניות חוזרות ונשנות למינהל החינוך בעירייה, לדבריהם, לא נמצא פתרון הולם לבעיה. ההוים אף איימו להשבית את הלימודים בגן ובמינהל החינוך הציעו אז להורים חלופה – גן ילדים בקריית בן גוריון, אך ההורים דחו את ההצעה בשל מיקומו הרחוק של הגן החלופי ממקום מגוריהם.

צפו בבנייה לצד גן מצדה:

כאמור, היום נפלו חלקי פיגום בחצר הגן, אולם למרבה המזל הילדים שהו באותו זמן בתוך הגן. "כבר זמן רב אנו מתריעים שיקרה כאן אסון אבל אף אחד לא מקשיב לנו", אומרת אחת האמהות המתגוררת בסמוך לגן.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"היום לקראת השעה 12 בצהריים שמעתי רעש אדיר מכיוון הגן וצעקות מכיוון אתר הבנייה", מספרת האם השכנה לגן. "עזבתי את הסירים שהיו על האש ורצתי בהיסטריה אל הגן. התחלתי לצעוק, תביאו לי את הילד  וכיוון שלא ראיתי אף אחד, נכנסתי להיסטריה. הייתי בטוחה שמשהו קרה ואז לאחר מספר שניות הגננת יצאה והרגיעה אותי, אבל זה לא עזר – הוצאתי את הילד מהגן והודעתי שמחר אמנע בגופי כניסת ילדים לגן. די, הגיעו מים עד נפש, אי אפשר יותר לשתוק. עד שילד לא ייהרג, לא יתעוררו שם בעירייה".

אילן רובינוב, יו"ר ועד הגנים, מסר בתגובה: "כעת, משקרה המקרה, כולם מודעים במינהל החינוך לכל מה שמתרחש מסביב לגן. גם אני מודע לעניין, מטפל מול הגורמים בעירייה וממתין לתשובות מהם".

מעיריית חולון נמסר בגובה: "בביקור שנערך היום בגן על ידי אנשי הפיקוח על הבנייה נמצאה 'רגל' של פיגום על גג הפח להגנה שהקים הקבלן הבונה בסמוך לגן. מדובר בגג זמני העשוי מקונסטרוקציית פלדה חזקה מאוד, שמעליה לוחות פח שעליהם הונחו לוחות עץ להגנה כפולה כנגד נפילות. לא ברור כיצד רגל הפיגום נפלה ואולם איש לא היה בסכנה כתוצאה מכך כיוון שכל חצר הגן מקורה בקירוי ההגנה הזמני שהקים הקבלן ולכן רגל הפיגום נעצרה בגג. התקיימה פגישה באתר עם הקבלן, שיערוך מצידו בירור בנושא".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר