מאיה מאור מחולון חלמה לעבוד בחו"ל ונהרגה בתאונה בניו ג'רזי

רק חודש לאחר שהחלה לעבוד כאופר בארצות הברית, נדרסה למוות על ידי אוטובוס

פורסם בתאריך: 5.3.18 09:54

מאיה מאור, בת 27 מחולון, נהרגה בשבוע שעבר בתאונת דרכים קטלנית במונטקלייר, ניו ג'רזי, ארצות הברית. הקונסוליה הישראלית סייעה לבני משפחתה של מאור בסידורי החזרת גופתה לישראל וביום חמישי האחרון הובאה למנוחות.

בערב שבת שעברה (24.2) ירדה מאור מאוטובוס מס' 66 של חברת DeCamp, בצומת של רחוב גרוב ורחוב חברון בניו ג'רזי, בסביבות השעה שש בערב. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, נהג האוטובוס שממנו ירדה לא עצר ודרס אותה.

הת'ר ראגון, עורכת דין בתאגיד התחבורה DeCamp, סיפרה כי: "החברה הביעה צער על מותה של מאור בעקבות התאונה ושיתפה פעולה עם הרשויות. פרטים נוספים לא נמסרו. עד כה לא ידוע אם גורמים כגון מזג האוויר הגשום באותו יום והחושך באותה שעה גרמו לתאונה".

מאור הגיעה למונקלייר חודש לפני התאונה. לדברי מקורב למשפחה, היא עבדה במשך שנים במלון לאונרדו בתל אביב וחלמה לעבור לארה"ב. היא תכננה לעבור ללוס אנג'לס אך מצאה עבודה כאופר אצל משפחה יהודית בניו ג'רזי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ביום רביעי האחרון, ערב לפני הבאתה לקבורה, הגיעו בני משפחתה מחולון וחבריה של מאור למסעדת צ'וקו לולו בתל אביב, לאכול את מנת הקינוח האהובה עליה במקום. למחרת (חמישי) נערכה הלווייתה והיא הובאה לקבורות בבית העלמין במעלות צביה.

אלכס פלדמן, ידיד קרוב של מאור, הספידה: "איבדתי מישהי יקרה לי מאוד. האבידה הזאת מאוד משפיעה עלי. כואב לי לחשוב על החיים בלעדיה בלי הבוקר טוב המתוק שלה, בלי החיוך המפורסם שלה. כואב לי שלא לקחתי החלטה להצטרף אליה. אבל ככל שיותר אני אדבר עליה, כך שנינו נסבול. אומרים שברגע שאתה מרגיש געגוע ולא משחרר על מישהו שהלך, כל הנשמה הטהורה שלו גם נפגעת וזה הדבר האחרון שאני רוצה. נוחי על משכבך בשלום".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר