אגרובנק חולון. תדמית: לוינסקי- עופר
אגרובנק חולון. תדמית: לוינסקי- עופר

77 מיליון שקל רווח לחברת הבנייה של "אגרובנק 1" בחולון

בניית הפרויקט צפויה להסתיים בתוך שלוש שנים. "תפסנו בזמן את המציאה", אומרים הקונים

פורסם בתאריך: 18.3.18 16:09

חברת הנדל"ן לוינסקי-עופר מדווחת: צפי של 77 מיליון שקל רווח מפרויקט "אגרובנק 1". בחודש אוגוסט האחרון דווח ב"השקמה חולון" כי 97% מהדירות בפרויקט "אגרובנק 1" בחולון נמכרו. הפרויקט כלל הריסה של שמונה בנייני רכבת שבהם 136 דירות ובנייה של  שמונה בניינים בני שבע קומות ו־430 דירות במקומן. פרויקט אגרובנק חולון צפוי להסתיים עד לסוף 2021. הדירות שנמכרו ברחובות חנקין 33-41 ובן יהודה 14.

בעלי הדירות הישנות, ברובן בשטח ממוצע של 50 מ"ר, עתידים לקבל תוספת של 25 מ"ר לדירתם, מרפסת שמש וחניה תת קרקעית. דירות 2 חדרים בשטח 50 מ"ר נמכרו במחירים שהחלו  מ-1.1 מיליון שקל, דירות 3 חדרים בשטח 80 מ"ר נמכרו תמורת 1.65 מיליון שקל, דירות 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר נמכרו  תמורת 1.8 מיליון שקל ופנטהאוזים תמורת 2.5-3 מיליון שקל.

כעת, חברת לוינסקי-עופר מעריכה שהפרויקט עתיד להניב רווחים של 77 מיליון שקל. זאת לאחר שהחישוב הראשוני מעיד על השקעות בסך 335 מיליון שקל, מכירות בסך 390 מיליון שקל (הנתונים אינם כוללים מע"מ). חישוב פשוט מעלה שהרווח  הגולמי יהיה 55 מיליון שקל, בתוספת חלק שנקרא "התאמות לעודפים", בו הרווחים צפויים לעמוד על 22 מיליון שקל, כך שהרווח הכולל יגיע ל-77 מיליון שקל, שהם 23% על ההשקעה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

יוסי לוינסקי, יו"ר ומנכ"ל משותף ב"לוינסקי-עופר", מסר: "בשנת 2017 באה לידי ביטוי יכולותיה של החברה לבצע ולתמוך בבנייה של מאות יח"ד. הפרויקטים שאנו מקדמים ממוקמים באזורי ביקוש מהמעלה הראשונה".

"תפסנו את המציאה בזמן"

פנינית נעים, שרכשה דירה בפרויקט, מספרת: "חמי דחף לקנות נכסים בפרויקט. קנינו ארבע משפחות דירות בפרויקט. לא חשבנו על תשואה. כרגע אנחנו גרים בבת ים. לא רצינו מגדלים כמו קראוזה או ח-300, העדפנו דירות קטנות עם מקומות בילוי באזור. קנינו את הדירה כשהבניין הישן עוד עמד שם. קנינו ממש בהתחלה. למזלנו, תפסנו את המציאה בזמן כיוון שהפרויקט הלך והתייקר. אנחנו קנינו דירת שלושה חדרים עם גינה. בן דוד של בעלי קנה דירת שני חדרים. למעשה משפחת נעים קנתה דירה מכל סוג. עכשיו נוכל לגור בשכנות, לעזור אחד לשני עם גידול הילדים ולהשקיע באיכות החיים שלנו".

תושבת ותיקה שפונתה מהדירה לטובת הפרויקט מספרת: "אנחנו אנשים קשישים, יצאנו מהדירה ואולי לא נשוב אליה. עם זאת אני שמחה שהמקום ישמש את הילדים שלי. הם גדלו במקום שהלך ונשחק עם השנים. הבניין כבר היה ישן מאוד. הרגשתי שאני צריכה להשאיר משהו 'ראוי' יותר לילדים שלי אחרי. כעת אוכל להוריש להם נכס שבוודאי יניב תשואה ברבות השנים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר