מעון נעמ"ת בחולון

מעשנים ביחד: איך הגיע ריח הניקוטין לבגדים של ילדי המעון?

הילדים במעון נעמ"ת סיפרו להורים: "הגננת לוקחת סיגריה ואמרנו לה אסור, והיא אמרה, אני יודעת אבל אל תספרו לאמא ואבא"

פורסם בתאריך: 20.3.18 12:23

הורים לילדים בגן נעמ"ת בשכונת נאות יהודית בחולון מתלוננים: ילדינו לומדים במבנה עם תשתיות רעועות וחמור מכך, המטפלות במעון לא מפסיקות לעשן ליד הילדים".
את התלונות הללו העלתה קבוצת הורים, שלדבריהם נתקלו ב"תופעה חמורה מאין כמוה – המטפלות יושבות לצד שולחן ומעשנות בזמן שהילדים לצידן. פנינו אל המטפלות וביקשנו, די אל תעשנו ליד ילדינו, אתן אמורות להוות דוגמה חינוכית. איך נסביר לילדים שהעישון אינו בריא בשעה שאתן מעשנות לידם. אתן מסריחות מסיגריות והילדים חוזרים הביתה עם ריחות עשן על הבגדים שלהם".

אחד מהאבות מספר: "בתחילה לא הבנתי מה זה הריח של הסיגריות שדבוק לבגדים של הבן שלי, ואז הילד ענה לי, 'הגננת לוקחת סיגריה ואמרנו לה, אסור והיא אמרה, אני יודעת אבל אל תספר לאבא'. נדהמתי ולא האמנתי למשמע אוזניי. בנוסף, גם שמתי לב שהמטפלות העמידו מאפרה על השולחן שמסריחה מסיגריות. הפצרתי בהן להפסיק לעשן ליד הילדים וכשלא הפסיקו, פניתי בתלונה להנהלת נעמ"ת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

טענות נוספות שמעלים ההורים לילדים במעון הן על תשתיות טעונות תיקון ושיפוץ. בימי גשומים הכניסה לגן מוצפת והילדים וההורים נאלצים לדלג על ארגזי פלסטיק כדי להגיע יבשים לפתח הגן. בנוסף, בכניסה למעון מותקן קודן מטונף, שהלחצנים של המספרים השמישים בו בולטים בנקיונם אל מול הלכלוך בלחצנים האחרים. ההורים ביקשו לנקות את הקודן כדי לא לחשוף את הקוד הפותח את שער הגן. "לא צריך להיות חכם גדול כדי לגעת על איזה לחצנים צריף ללחוץ כדי לפתוח את דלת הגן", מסבירה אחת האמהות. "כל מחבל ומפגע יכול להיכנס וזה מפחיד אותנו. פנינו עשרות פעמים לצוות הגן אך ללא הועיל".

אלה ונה, יו"ר נעמ"ת במרחב חולון-בת ים-אזור, מסרה בתגובה: "נושא תשתיות הגן ייבדק על ידי צוות ההנדסה כדי למנוע הישנות מקרים כאלה. לגבי העישון והמאפרה, הוצאתי הנחיה מיידית לפנות את המאפרה מחזית הגן. יחד עם זאת חשוב להדגיש שגם לצוות הגן מגיעות מנוחה והפסקה ולכן את ההפסקות הן לא יבצעו בחזית הגן. זו זכותן של המטפלות לעשן בזמן ההפסקה אך לא ליד הילדים ויש הנחיות ברורות בנושא. לגבי הקודן, הוא ינוקה מיידית, ובלי קשר לפרצות האבטחה, הוא אמור להיות נקי".

תגובות

תגובה אחת
  1. שרה

    צוות מהמם מסור ואוהב מלא נתינה ועשייה סובלנות וממש כמו אימאהות לילדנו…בהפסקה זכותן לעשן ואני אישית לא הרחתי על הילד שלי ריח של עישון …צוות שראוי להערצה והוקרה וקצרה היריעה מלהכיל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר