אשתו של החשוד בשוד הקשישות: "אני אמות מבושה אבל אתמוך בו"

מה גרם לתושב חולון לצאת ולשדוד לאור יום תכשיטים מקשישות? מקורביו מספרים

פורסם בתאריך: 21.3.18 09:28

השבוע הוגשה תביעה נגד תושב חולון החשוד כי שדד קשישות מחולון – החשוד (השם המלא שמו במערכת), בן 31, נשוי ואב לילדה. המשטרה, שעצרה אותו בתחילת החודש, ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע ימים ועתה הוא עדיין שוהה במעצר. החשוד הואשם בכך שבמשך תקופה של כשבועיים, שדד חמש קשישות בנות 85-70, עקב אחריהן, ארב להן ושדד אותן ברחובות חולון ולאור יום. החשוד תלש תכשיטים מגופן של הנשים וברח מהמקום.

א' (השם המלא שמו במערכת), אשתו של החשוד, מספרת בראיון ל"השקמה-חולון" כיצד הוכתה בתדהמה כאשר נעצר והואשם בשוד הקשישות. "קשה לי להאמין שהוא עשה את זה", היא אומרת, "לא היו סימנים מקדימים". יחד עם זאת היא מציינת: "כשהכרתי אותו לפני שבע שנים, ידעתי שהוא היה מעורב בעולם הפשע אבל הוא הבטיח לי שהכל מאחוריו, ואכן במשך כל הזמן שעבר לא שמתי לב לשום דבר חריג".

"אני לא יודעת איך אסתדר כלכלית"

בני הזוג חיים יחד כבר שבע שנים בדירו שכורות בחולון, לפני שלוש שנים מיסדו את יחסיהם והתחתנו, ולפני שנה וחצי נולדה בתם הבכורה. "אנחנו חיינו כמו כל זוג נשוי, הוא עבד אצל קבלן שיפוצים ואני כמנהלת מחלקה בסופרמרקט", מספרת א'. "חיינו התנהלו בשגרה, ולפני כשנה וחצי הבאנו בת לעולם והייתי הכי מאושרת בעולם. במשך כל הזמן, הוא היה אחראי על החשבונות ויצאנו לטיולים והצגות וגם לחו"ל. ידעתי שמצבנו לא מושלם. כמו כל הזוגות הצעירים גם אנחנו בחובות אבל לא משהו רציני, במינוס כמו כולם. כל יום היה יוצא מהבית, עובד, חוזר הביתה בזמן ולא ראיתי משהו יוצא דופן".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"כשעצרו אותו", מתארת א', " הייתי בהלם, לא האמנתי שהוא מסוגל לעשות דברים כאלה. גם עכשיו קשה לי להאמין שעשה זאת. אם באמת יוכח בבית המשפט, אני אמות מבושה. אלה מעשים שלא ייעשו, אבל אני אמשיך לתמוך בו – הוא בעלי ואבא של הילדה שלי, אני לא יכולה לזרוק שבע שנים לפח".

א' מבולבלת ומודאגת מאוד: "אני לא יודעת איך אסתדר כלכלית. יש לי ילדה ומשכורת אחת, המשפחות לא בתמונה, הם לא תומכים בנו מתחילת הנישואין וזה גם לא מעניין אותם. יש לי חובות לבנק לדירה, ואני לא יודעת איך אסתדר אם יקבעו שהוא אשם ויישב כמה שנים בכלא".

"אני הייתי המנטור שלו"

קבלן שיפוצים ותיק בחולון היה המעסיק של החשוד בחמש השנים האחרונות ולדבריו, "כשהתחיל לעבוד אצלי, ידעתי שהעבר שלו לא נקי. אמרתי לו, 'אני חייב לדעת שאתה נקי. אם אדע שאני יכול לסמוך עליך, אעזור לך'. הוא אמר לי אז, 'אני רוצה חיים חדשים, לא מעניין אותי העבר, אני רוצה להתחיל דרך חדשה. ואכן ראיתי שהמשטרה לא מציקה לו ועזרתי לו להוציא רשיון נהיגה וכשהתחתן, עזרתי לו ולא' לשכור דירה".

לדברי המעסיק, תחילתו של המשבר אצל החשוד נעוץ בכך שלפני חצי שנה עוקל רכבו כיוון שלא עמד בתשלומים עליו. "זה שבר אותו. אמרתי לו אז שהם חיים מעבר ליכולות שלהם ושיצטמצמו בהוצאות, ניסיתי להדריך אותו גם כשגיליתי שלא עמד בתשלומי השכירות. הגענו להסדר עם בעלי הדירה ומצאנו לו דירה אחרת. עזרתי לו מאוד, לא קיבלתי תלונות מלקוחות כל התקופה הזאת עד שמישהו התלונן אצלי שחסר להם בדירה שעון וטבעת. למחרת,  א' אשתו התקשרה אלי וסיפרה שהוא לא מרגיש טוב. אמרתי לה, 'תקשיבי כבר חצי שנה משהו לא בסדר איתו. יש לי תחושה לא טובה אבל אין לי משהו מוכח. אז שייקח פסק זמן כמה ימים לארגן את המחשבות'.

הקבלן מציין: "הרגשתי בתוכי שהוא חזר לפשוע ולכן כשזימנו אותי לחקירה, לא הופתעתי, ידעתי שזה יגיע. שאלו אותי בחקירה על השעות והזמנים שעבד בהם והם ציינו שהוא אמר שאני המנטור שלו וזה נכון, נתתי לו הדרכה והיה לי חשוב שיחזור למוטב. אם הוא שדד קשישות, זה חמור מאוד בעיני. לא ראיתי אותו מאז ואני בקשר עם אשתו. אני בתוכי לא כועס עליו אלא מרחם עליו – הוא הרס את החיים שלו ושל המשפחה שלו, וזה חבל".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר