תתחדשו: סניף ענק של טואלטיקה בעשרה שקלים מגיע לעיר

רשת "גוד פארם", ה"קופיקס" של הטואלטיקה, מגיעה לחולון. היכן תיפתח חנות הענק, מה תמצאו על המדפים ובאילו מחירים? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.3.18 12:38

בחודש הבא (אפריל) ייפתח בחולון סניף של רשת גוד פארם שנחשבת ל"קופיקס" של מוצרי הטואלטיקה. לאחר מהפכת "קופיקס", שאפשרה לשלם פחות על אותם המוצרים, כעת גם בגזרת הטואלטיקה, יוכלו תושבי חולון למלא הסלים מבלי להרגיש כובד בכיס.

הרשת, אשר פועלת בשנתיים וחצי האחרונות ומונה עשרה סניפים ברחבי הארץ (כולל הסניף החדש בחולון), הוקמה על ידי שני אנשי העסקים אדם פרידלר ואוהד סנדלר ונמכרה לאחרונה לאיש העסקים רמי לוי, שככל הנראה יפעל להרחבתה. הרשת מספקת ללקוחות מוצרים פארא-רפואיים ומוצרי טואלטיקה והיגיינה במחירים מוזלים מהמצוי בשוק. מרבית המוצרים מתומחרים בעשרה שקלים אך יש מוצרים כמו תחליפי חלב לתינוקות או חיתולים אשר עולים יותר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

החנות בחולון, על שטח עצום של 170 מ"ר, תיפתח ברחוב סוקולוב 80, במקום שבו עמד סניף של בנק מזרחי טפחות לשעבר. "אנחנו לא חוששים מפני פתיחת סניף ברחוב סוקולוב", אמר ל"השקמה-חולון" סנדלר, מנכ"ל משותף בחברה. "בסופו של דבר לקוח שרוצה לחסוך יעשה הכל בשביל לחסוך, לא משנה איפה החנות ממוקמת. לראיה, מגיעים אלינו לסניף בתל אביב גם לקוחות מחולון ומבת ים שמוכנים להשקיע עוד זמן נסיעה באוטובוס על מנת לחסוך כסף. כמו כן, הגענו לפשרה עם בעל הנכס, לפיה שכר הדירה יקטן באופן משמעותי כאשר העבודות הרכבת הקלה יגיעו לאזור שלנו. אנחנו מודעים לכך שתהיה תקופה קשה ונפתור אותה. מדובר בסניף בין הגדולים שנפתחו עד עכשיו".

כאמור, רשת "גוד-פארם" נמכרה לאחרונה לאיש העסקים רמי לוי, שביצע לאחרונה שיתוף פעולה גם עם רשת "קופיקס". המנכ"לים המייסדים ימשיכו להחזיק ב-49.99% ממניות החברה, כאשר מחזור המכירות של הרשת הוערך בכ-60 מיליון שקל בשנה.

המייסד והמנכ"ל פרידלר מסר: "אנו שמחים ונרגשים לשתף פעולה עם הרשת שחרטה על דגלה לחולל מהפכה צרכנית כמעט בכל בית בישראל ונעשה זאת בכוחות משולבים גם בעולמות הפארם".

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן. סופרפארם פשוט משתוללים במחירים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר