גם מרגול מצטרפת לביקורת על אפרים שמיר

אחרי שמירי רגב, יוסי גיספן, אביהו מדינה ודני סנדרסון יצאו לתמוך בשרית חדד, עכשיו גם למרגלית צנעני יש מה לומר לתושב חולון אפרים שמיר

פורסם בתאריך: 25.3.18 15:50

בסוף השבוע האחרון (שישי) פרסם הזמר והגיטריסט תושב חולון אפרים שמיר בפוסט בדף הפייסבוק שלו ביקורת נוקבת על גירסתה של הזמרת שרית חדד לשיר "נתתי לה חיי", שיר שבוצע במקור על ידי להקת כוורת המיתולוגית ששמיר היה אחד מחבריה. שמיר פרסם את הביצוע החדש של חדד לשיר וציין לצידו: "איזה גועל, דעאש עם שיר".
כזכור, להקת כוורת ייצגה את ישראל עם השיר "נתתי לה חיי" באירויזיון 1974 שנערך באנגליה. את מילות השיר כתבו אלון אולארצ'יק ודני סנדרסון ללחן של סנדרסון.
 "נתתי לה חיי בביצוע המקורי – להקת כוורת:

בעקבות התבטאויותיו של שמיר על הביצוע של שרית חדד, הגיבה שרת התרבות מירי רגב בדף הפייסבוק שלה ובין השאר כתבה: "אפרים שמיר, נמאס לנו מהאמירות הגזעניות והמביכות שלך ומסיפורי הפוגי שאתה מצייץ, שלשמחתי אינם מייצגים את יתר חברי להקת כוורת שכולנו אהבנו לאורך שנים". עוד ציינה רגב: "שרית, אל תתייחסי לשמיר. שהוא ימשיך לצייץ ואת תמשיכי לעשות חיל. נהניתי מהביצוע המושלם שלך ובטוחה שגם רבים אחרים".

"נתתי לה חיי" בביצוע החדש של שרית חדד:

שמיר בתגובה ענה בחריפות לשרת התרבות ובין השאר כתב לה: "אני שמח שמצאת זמן להתייחס אלי… את אישה חסרת תרבות, צעקנית, מתנהגת כמו תגרנית בשוק, שקרנית, בורה בתחום עליו את אמונה וגאה בפרחיות שלך. את תיעלמי מההיסטוריה התרבותית של ישראל כמו שנעלמת נפיחה שמישהו שחרר באוטובוס… כולך רעש וצלצולים. חג שמח לך קומיסרית. מקווה שזה יהיה חגך האחרון בתפקיד…".
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:
בראיון שנתן הבוקר לרדיו 103 FM הגיב הפזמונאי יוסי גיספן, תושב חולון, לביקורת שהטיח שמיר על הביצוע של חדד ואמר: "אני מציע לאפרים שמיר לא להתעסק בביקורת… גם אני נפלתי פעם למלכודות שהוא הניח בעמוד הפייסבוק שלו ומצאתי את עצמי מתווכח עם אדם חשוך וגזען שכל מי שלא נראה כמותו הוא הערבי החדש". עוד אמר גיספן: "אפרים שמיר, אתה מבייש את הלהקה בה כיכבת, זה פשוט מביך". בתגובה לכך קרא שמיר לגיספן בעמוד הפייסבוק שלו, להתנצל על דבריו.
לקלחת התגובות נוספה הבוקר גם הזמרת מרגלית צנעני, תושבת אזור, שאמרה ל"השקמה-חולון": "אני חושבת שמותר לזמר אפרים שמיר להגיד את מה שהוא חושב על כל שיר, אבל יש דרך לומר את הדברים. האמירות הגזעניות האלו לא במקום והן לא חבריות, ולא עושות לו חסד".
אפרים שמיר מסר בתגובה: "אין תגובה".

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זכותו של אפרים שמיר להביע את דעתו. הביצוע של שרית מזעזע מהגרועים שנעשו. חבל שהקליטה את השיר. הביצוע של שרית מבזה את היצירה של כוורת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יכל להיות ששמיר לא התבטא נכון, אבל הביצוע של שרית חדד לשיר הוא, בלשון המעטה , לא ערב לאוזן, אי אפשר לסלסל כל שיר ולהיעלב כשיש ביקורת גם אם לא מחמיאה,

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר