נפשי. נכנס למים הסוערים לעזור לבן דודו
נפשי. נכנס למים הסוערים לעזור לבן דודו

אמיר נפשי מחולון בדרך לאלבום בכורה: "חולם על דואט עם אייל גולן"

הוא התחיל מקריוקי, ביקש להיות ניצב בתכנית טלוויזיה, בסוכנות התעלפו עליו והחליטו להפיק לו סינגל ראשון. הזמר הצעיר, רק בן 16 ורץ בכל הכוח קדימה

פורסם בתאריך: 7.4.18 10:30

אמיר נפשי בן ה- 16 מחולון כל החיים חלם לשיר, הוא תלמיד תיכון אורט בעיר, ובזמן שהוא לא בתוך המערכת, הוא משנן שירים ונכנס לאולפן ההקלטות כדי להקליט אותם לסינגלים. עכשיו הוא משחרר את הסינגל החדש שלו והוא מקווה שדווקא בחולון יכירו אותו וישירו איתו.

"מגיל קטן אהבתי לשיר. כשבגרתי ובטרנד של התקופה האחרונה, מימשתי את זה דרך מסיבות קריוקי בבית. בכלל, מאז שאני זוכר את עצמי סבלתי המון מבעיות קשב וריכוז ואיכשהו מצאתי את השקט שלי במוזיקה – זה משהו שהצליח להכניס אותי לאיזון. כל בעיות הקשב שלי נעלמות כשאני שר".

לפני כשנה החליט נפשי לקחת את התחביב קדימה."ראיתי שמחפשים ניצבים לתכנית של נועה קירל והחלטתי ללכת לאודישן. משם הדרך להכרה היתה קצרה ובסוכנות שבה בחנו אותי החליטו שנכון להוציא לי סינגל ובהמשך אלבום כמובן".

הסינגל החדש של אמיר נפשי "to move" – צפו:

מה אומרים ההורים?

"יש לי הורים מדהימים שמאוד מאמינים בי. בהחלטה משותפת איתם החלטנו שאם לא ננסה לא נדע, והם משקיעים ומלווים אותי ולומדים יחד איתי את רזי המקצוע. גם החברים תומכים ומפרגנים וזה הכייף הכי גדול שיש. אני בא מבית דתי – אנחנו שומרים שבת והאמונה מחזקת אותי".

ספר קצת על התחום של מאחורי הקלעים, איך זה הולך באמת?

"זה בעיקר מתיש, אנשים חושבים שלהוציא סינגל זה רק להקליט, אבל בפועל עברתי ימי  צילומים, עבדתי הרבה על הקלטות לסינגל החדש ששמו to move – זה שיר שטח שמתאים  לחתונות ולמסיבות קצב וקיץ, וכן, אני לא מתבייש לומר שאני אתאכזב אם הוא לא יהיה להיט".

זה לא הניסיון הראשון שלך.

נכון, אבל אלו היו גירסאות כיסוי כדי שאוכל לבחון את השטח ולקבל פידבקים, פרט לזה הם יצאו רק ליוטיוב. השירים שבחרתי להקליט היו 'מה היה קורה' ו'שני משוגעים' ואני ממשיך לעבוד על  סינגלים מקוריים שהולכים לקראת אלבום בכורה".

למה לא ללכת לריאליטי, יש לך את הלוק, את הקול ואת הרצון?

"תוך כדי קיבלתי המון פניות לגבי אודישנים לתכניות ריאלטי בתחום המוזיקה ואני עדיין מתלבט לאן ללכת. אני מאמין ששום דבר לא קורה סתם והאמת שאני מאמין שריאליטי הוא דבר טוב לחשיפה –  עכשיו צריך להחליט אם אני בנוי ללחץ הזה בתקופת בגרויות. הרבה אנשים מהתחום הזהירו אותי שמדובר בתחום קשה ובעייתי ויום אתה למעלה ויום למטה. אני יודע שדבר לא בטוח ואין בטחונות לכלום אבל אני מוכן להשקיע ולנסות בכל הכוח כדי להצליח בתחום השירה והמוזיקה בכלל".

ולסיום, עם מי היית רוצה לעשות דואט?
"אני מעריץ גדול ואוהב מאוד את אייל גולן, הייתי רוצה לעשות איתו דואט ביום מן הימים. אני חושב שאייל הוא ההוכחה שכשיש כשרון ויש יכולת התמדה, מגיעים רחוק ואני אכן שואף ומכוון גבוה ובעזרת השם גם אצליח."

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר