הבאים בתור לשדרוג. הבניינים באלופי צה"ל

עוד בניינים מצטרפים למתיחת הפנים השכונתית בקריית שרת

אזור קריית שרת ממשיך במהפך נדל"ני וסביבתי: בניינים ישנים שנבנו לפני יותר מ-40 שנים הצטרפו אל תכנית תמ"א 38 הכוללת שדרוג והוספה של דירות חדשות לכל בניין

פורסם בתאריך: 8.4.18 13:55

פרויקט תמ"א 38 בקריית שרת הולך ומתרחב. לאחר הרחובות גבעת התחמושת ובית לחם, כעת הגיע תורם של הרחובות שער ציון ואלופי צה"ל להתחדש בבניינים משודרגים. כעת התכנית נמצאת בשלב הגשת התנגדויות לעירייה. באם הכל ילך כשורה, בחודשים הקרובים יוכלו העבודות לצאת לדרך.

שני בניינים ברחוב שער ציון הצטרפו לאחרונה אל מיזם תמ"א 38, במסגרתו הם עתידים לעבור חיזוק נגד רעידות אדמה, הגדלת שטח הדירות והוספת שתי קומות חדשות. במסגרת התכנית יתווספו לכל אחד מהבניינים 25 יחידות דיור חדשות, וכמו כן שטחן של הדירות הקיימות יוגדל והדיירים ייהנו מתוספת של ממ"ד וממרפסות שמש.
בשנים האחרונות אזור קריית שרת עובר מהפך נדל"ני וסביבתי. בניינים ישנים שנבנו לפני יותר מ-40 שנים הצטרפו אל תכנית תמ"א 38 הכוללת שדרוג והוספה של דירות חדשות לכל בניין. כך, בשבע השנים האחרונות בניינים רבים ברחובות גבעת התחמושת ובית לחם עברו מהפך אשר במסגרתו נבנו דירות חדשות. מדובר בבשורה משמחת מעט עבור משפחות שמחפשות לרכוש דירה באזור.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:
להורדת האפליקציה באנדרואיד
להורדת האפליקציה באייפון

בנוסף, מספר בניינים ברחוב אלופי צה"ל עתידים לעבור מתיחת פנים במסגרת תכנית תמ"א 38. מתחם הבניינים הישנים ברחוב אלופי צה"ל 45 עתיד לעבור מהפך בשנים הקרובות. מדובר בשיכונים ישנים שנבנו לפני יותר מ-40 שנים אשר מצבם החזותי והסביבתי הידרדר ב-20 השנים האחרונות.
בנוסף להם, מן העבר השני של הכביש, בניין מספר 30 נמצא בעיצומן של עבודות הבנייה של מיזם תמ"א 38 שמבצעת חברת גליעום יזמות ושירותי בנייה בע״מ, שבסיומן ייתווספו לו עוד 7 דירות חדשות.
תכנית תמ"א 38 נועדה לחזק מבנים ישנים מפני רעידות אדמה. במסגרת התכנית, כל בניין עובר חיזוק של יסודותיו, אל כל דירה נוספים ממ"ד ומרפסת שמש ולעתים גם חניה. גולת הכותרת של פרויקט זה היא יחידות הדיור החדשות שנוספות לכל בניין שעובר את החיזוק, ובכך מגדילות במידה מסוימת את היצע הדירות באותו אזור.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    לבחור ששאל מה עם תל גיבורים..
    תמ"א 38 הוא פרוייקט של אדם פרטי שמאמין שיצליח להרוויח כסף מתהליך חיזוק הבניין, זו גם הסיבה שהוא יוצא לדרך אחרי "כאב הראש" של שנתיים לפחות לפני תחילת העבודות.
    בשכונות "לא מצטיינות" כמו תל גיבורים (ומאותה הסיבה שלא תראה תמ"א 38 בדימונה או בשדרות) לא משתלם ליזם\קבלן להתחיל את התהליך כי המחירים שיקבל על הדירות לא יכסו את ההשקעה וניתן להרוויח יותר במקומות אחרים.
    2 אפשרויות- או שתקח יוזמה עצמאית ותנסה להזיז תמ"א 38 עצמאית בבניין שלך או שתחליף דירה למקום אחר
    אין קשר לעירייה במקרה הזה ולכך שהיא מזניחה את השכונה שלך באופן יומי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר