כלי המשחק של תלמידי כצנלסון. הודפסו במדפסת תלת מימד
כלי המשחק של תלמידי כצנלסון. הודפסו במדפסת תלת מימד

משחק שפיתחו תלמידים מחולון עורר עניין בכנס דיגיטלי

המשחק שפיתחו תלמידי "כצנלסון" - "יוצאים לטיול בגינה המקראית", המשלב בין מסורת לטכנולוגיה, הוצג בכנס "מפתחים צעירים"

פורסם בתאריך: 5.6.18 14:29

תלמידי בית הספר כצנלסון בחולון השתתפו בכנס חינוכי-דיגיטלי והציגו משחק שפיתחו. המשחק המאתגר יצר עניין רב בכנס והתלמידים אף קיבלו הצעות ממשקיעים.

שבעה תלמידים משכבת ה' בבית הספר כצנלסון בחולון ומורתם, אירית גילדור, ייצגו את חולון והשתתפו בכנס הארצי "מפתחים צעירים", שהתקיים אתמול  (שני) במכון הטכנולוגי חולון ובו הציגו משחק שפיתחו. התכנית החינוכית "מפתחים צעירים" מיועדת לתלמידי כיתות ד'-ו' שמתנסים בכל השלבים בתהליך הייצור הדיגיטלי, החל מסיעור המוחות וגיבוש הרעיון ועד לייצור תוצר המשחק.

המשחק שפיתחו תלמידי "כצנלסון" – "יוצאים לטיול בגינה המקראית", המתייחס לגינת שבעת המינים, מהווה שילוב מעניין ומקורי של העידן הדיגיטלי, עם האמצעים המתוחכמים שהוא מציע, יחד עם משחקים של פעם.

המשחק כולל לוח שבו דגמים פיזיים, כאשר כל אחד מהם תוכנן במקוריות, עוצב והודפס במדפסת תלת מימד הבית ספרית (חיילי המשחק, הקוביות, הדסקיות, הקופסה והפרס למנצח). המשחק מבוסס על טיול בין לוח המשחק לבין הגינה האמיתית שקיימת בחצר בית הספר, וזאת על ידי שילוב קודים לסריקה באמצעות הטלפון הנייד, כאשר כל קוד מוביל למצגת שיתופית ולחידות על שבעת המינים.

המשחק המאתגר יצר עניין רב בכנס, המבקרים הביעו התלהבות מהרעיון המקורי, מהדמויות היפות ומהביצוע המושקע ואחדים מהם אף הציעו לתלמידים לשקול למכור את הפטנט.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר