מחכה לרכבת הקלה

מה הבעיה שלך? מתי תיבנה השדרה ומתי כבר תגיע הרכבת

והפעם במדור התלונות של תושבי חולון: תושבי "מגדלים בשדרה" מחכים בכליון עיניים לשדרה המובטחת ובמקום אחר בעיר מישהו כבר ממתין ברציף לרכבת הקלה

פורסם בתאריך: 9.6.18 17:14

מעבר לא בטוח

מעבר הולכי הרגל הנמצא בהמשך של רחוב הזית, לעבר בית הכנסת, מוזנח מאוד, לא סלול, מלא באשפה ומאוד לא נעים לעבור שם. שכונת תל גיבורים תמיד מקופחת ומוזנחת. עד מתי?

תשובה: הנושא ייבדק על ידי אנשי המקצוע בעירייה ובמידת הצורך יוכנס לתכניות העבודה.

שדרת החלומות

למרות שמרבית בנייני שכונת "מגדלים בשדרה" עומדים על תילם כבר זמן רב והדיירים כבר מתגוררים בהם, השדרה שהובטחה לנו בקול תרועה רמה עדיין לא הוקמה. המראה הנוכחי הנשקף מהמרפסות מכוער מאוד ולא נעים בלשון המעטה: לכלוך, ערימות עפר ומערומים של חומרי בנייה. אשמח לדעת מתי השדרה המתוכננת תיבנה סוף סוף? כמה עוד אפשר לחכות במצב הבלתי נסבל הזה?

תשובה: "הבנייה תתבצע רק לאחר שתסתיים בנייתם של כלל הבניינים, וזאת על מנת למנוע מצב שבו עלולים להיפגע חומרים ותשתיות בשל עבודות הביצוע של הבניינים".

מחכים לרכבת

אשמח אם ראש העיר יבהיר בקצרה מה קורה עם פרויקט הרכבת הקלה בעיר ומתי הוא ייצא לדרך?
תשובה: פרויקט הרכבת הקלה מנוהל על ידי נת"ע. בחולון יעברו שתי זרועות של הקו: זרוע מזרחית (לוי אשכול – קוגל – סוקולוב – ירושלים) וזרוע מערבית (סוקולוב – שנקר – פיכמן – ברקת – בר לב – ארליך). על פי לוח הזמן שקבעה נת"ע, תחילת הביצוע מתוכננת לסוף שנת 2019, אך טרם נקבעו הקטעים בהם יחלו העבודות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר