עדי ואדיר יחזקאל. "היינו מיואשים". צילום: בני פורמן
עדי ואדיר יחזקאל. "היינו מיואשים". צילום: בני פורמן

הזוג מחולון שהתחתן בגמר המונדיאל: אף אחד לא בא עד ש…

הזוג יחזקאל מחולון לא ידע שגמר המונדיאל נופל על החתונה שלהם ואפילו הרב לא בא, עד שהגיע הסוויץ' בעלילה

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:58

לפני ארבע שנים, בערב הגמר של המונדיאל שנערך בין נבחרות גרמניה וארגנטינה, נישאו עדי ואדיר יחזקאל, תושבי חולון. השניים, שלא ממש ידעו על הגמר המקודש, בחרו בתאריך הספציפי הזה כי הם רצו להינשא ביולי אבל הצרות החלו רגע אחרי שבחרו לספר למשפחה הקרובה על האירוע.

"הראשונים שסיפרנו להם היו המשפחה של אדיר", אומרת עדי, "האחים שלו מיד קמו וצווחו עלינו שזה תקופת המונדיאל, הם בדקו את לוח המשחקים והבינו זה נופל על הגמר והם למעשה היו הראשונים שהודיעו לנו שהם לא מתכוונים להגיע".

אדיר מבקש להסביר: "אנחנו לא צופים בכדורגל ואפילו לא ידענו שהמונדיאל מתרחש באותה שנה, החלטנו להתחתן, רצינו את חודש יולי ואת אולם מפלים בראשון לציון, והתאריך הזה היחידי שהיה פנוי, אז בחרנו בו".

ואז מה קרה?

"כשהמשכנו לספר את זה לאנשים כבר הרגשנו תחושת אשמה. לפני החתונה קיבלנו המון ביטולים והברזות ואלה שכן הגיעו היו בחופה ומהר מאוד נעלמו או תפסו פינה ונדבקו לסמארטפונים כדי לצפות במשחק".

גם למצוא אנשי מקצוע שיעבדו בערב עצמו היה בעייתי. עדי מספרת: "רגע לפני החתונה, השותף של הצלם שלנו הודיע ברגע האחרון שהוא לא יכול להגיע בגלל המונדיאל, הברמנים באולם לא הסכימו לבוא לעבודה ובעל האולם מצא את עצמו מאחורי הבר ואם זה לא מספיק, הרב לא הגיע והביאו לנו רב אחר בהתראה של רגע. זה נשמע מצחיק אבל באותו רגע זה היה נשמע נורא".

ומה קרה בחתונה עצמה?

אדיר: "בני המשפחה הקרובה נשארו וצפו במשחק בצד, ובשלב מסוים כשאנחנו כבר התייאשנו מכל הטקס, ברחנו לחדר חתן-כלה כדי להחליף בגדים ואז כולם הגיעו לשם כי זה החדר היחידי באולם שבו היתה טלוויזיה. אז מצאנו את עצמנו יושבים בשמלת כלה וחליפת חתן מותשים ומיואשים ומסביבנו היו כל האורחים שבאו לראות את המשחק שהיה ארוך כמו נצח".

ואז הגיעה התפנית. לפני כמה חודשים פנו לאדיר מחברת סמסונג בהצעה קוסמת, לשחזר את החתונה שלהם באותו תאריך בדיוק וליצור להם ולאורחים חוויה מתקנת, שוב, בערב גמר המונדיאל.



"יום אחד אספתי את הילדים מהגן וקיבלתי שיחת טלפון מ'סמסונג' שהציעו לי לעשות את האירוע מחדש. עדי כל הזמן אמרה שבשלב מסוים אנחנו נעשה את זה מחדש וידעתי שגם אם הייתי צריך להתחתן בעירום, הייתי עושה את זה כדי להגשים לה את החלום", אומר אדיר.

החתונה המחודשת של עדי ואדיר, גמר המונדיאל 2018:

הסיפור המרגש של אדיר ועדי התגלגל למנהלי "סמסונג בישראל", שהחליטו לשחזר עבור בני הזוג את החתונה ולהוסיף טוויסט ספורטיבי. החברה ארגנה עבורם חתונת מונדיאל בהפקת ענק, אשר כללה את הזמנת כל האורחים מהחתונה המקורית. מיד לאחר טקס חידוש הנדרים, שערך כדורגלן נבחרת ישראל בעבר עופר טלקר, הוקרן גמר המונדיאל על מסכי QLED ענקיים. השמועה על ההפקה המושקעת והייחודית עשתה לה כנפיים, ובניגוד לחתונה הראשונה, הפעם הזוג נהנה מ- 100% הגעה ומחוויה מתקנת שתיזכר לשנים רבות.

אמש, ממש על גמר המונדיאל, הגיע קהל רב לחתונתם ו"בשלב מסוים, ביקשנו מאנשים שלא להגיע כי לא היו יותר מקומות באולם", מסבירה עדי בהתרגשות וממשיכה: "הכי התרגשנו בשביל הבן שלנו, בן השלוש, שהיה נוכח הפעם. הוא התהלך במשך חודש שלם כמו טווס והתגאה בעובדה שהוא הולך לחתונה של ההורים שלו. הגננות שאלו אם זה באמת נכון ואם אנחנו באמת מתחתנים והילד כבר הודיע שהוא יתחתן עם ילדה מהגן".

תגובות

4 תגובות
  1. עדי

    מי עושה חתונה בשש בערב? קיץ עכשיו חתונות מתחילות ב20:00 אחרי המשחק.

  2. אדיר

    חתונה זה אירוע של פעם בחיים. מונדיאל יש כול 4 שנים, חתונה זה אירוע הכי מרגש בחיים

  3. סמי

    ואם היתה הארכה אז גם בפעם השניה האורחים היו מגיעים אחרי השעה 22 . על זה נאמר, איש שכל יש דאגות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר