רינגלר, נתניהו וקירל בסלפי משותף
רינגלר, נתניהו וקירל בסלפי משותף

אשת ראש הממשלה, הפאשניסטית וכוכבת הפופ ביקרו בחולון. צפו:

שרה נתניהו וחברתה סנדרה רינגלר הגיעו לפגוש ילדים מעוטף עזה וילדים חולי סרטן בפארק הלגו בחולון. גם נועה קירל היתה. צפו:

פורסם בתאריך: 3.8.18 11:17

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ביקרה אתמול (חמישי) בחולון במסגרת יום כיף שנערך בפארק הלגו לילדים המתגוררים באזור עוטף עזה ולילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן. באירוע נכחו גם אשת האופנה סנדרה רינגלר וכוכבת הפופ הצעירה, הזמרת נועה קירל. צפו: 

נתניהו, ששוחחה עם הילדים והסתובבה עימם בין בין דוכני המשחקים במקום, אמרה: "אני שמחה להיות כאן עם הילדים החמודים מעוטף עזה ועם הילדים שמתמודדים בכזאת גבורה עם מחלת הסרטן. אני שמחה שיש להם כמה שעות נהדרות במקום המתוק הזה. אני רוצה גם להודות לכל המארגנים. הבאתם שמחה להרבה ילדים במדינת ישראל, והיום הזה במיוחד לילדי עוטף עזה ולילדים שמתמודדים עם הסרטן".

כמו כן, נתניהו סיירה בתערוכת "נשים מבעד לקוביה", שבה מוצגים מעל 30 פורטרטים מלגו של נשים משפיעות מהחברה הישראלית, ופגשה לראשונה את הפורטרט בדמותה שנוצר מ-4,500 קוביות לגו קטנטנות, ואמרה: "אני גאה לקחת חלק בתערוכה שמעצימה כוח נשי".

במהלך הביקור העניקה נתניהו תעודת הוקרה לרס"ן מאור כהן, המכונה "איש הלגו", לאות התנדבותו זה שבע שנים בהעברת סדנאות לגו לילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן או לילדים שהורה שלהם מתמודד עם המחלה. עוד ציינה הגברת נתניהו כי "נהניתי גם לראות את נועה (קירל), שבאה עם סנדרה (רינגלר), שהגיעו לשמוח עם כל הילדים".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר