מייקל בוזגלו. "הרשימה מתגבשת"
בוזגלו. "חוששים ממועמדותי"

הבחירות בחולון הגיעו למשטרה: "מי אתה מיקאל בוזגלו?"

כתבת תחקיר אנונימית שהופצה ברשת העלתה תהיות לגבי זהותו המקצועית והאקדמית של המועמד לראשות העיר מיקאל בוזגלו, שהגיש תלונה למשטרה ואומר: "מדובר בשמועות שקריות"

פורסם בתאריך: 10.8.18 09:11

מערכת הבחירות בחולון מתחממת ומתחילה להראות את פניה הפחות נעימים. מיקאל בוזגלו, הפעיל החברתי שהכריז באחרונה על מועמדותו לראשות העיר, הגיש אתמול תלונה למשטרה בעקבות מה שהוא מכנה "שיימינג" וניסיון להכפיש את שמו.

אתמול (חמישי) הופצה ברשתות החברתיות כתבת תחקיר אנונימית הנושאת את הכותרת "מי אתה מיקאל בוזגלו?" ומעלה תהיות לגבי זהותו המקצועית והאקדמית של בוזגלו ובה, לטענת הכותב, בוזגלו מטעה את הציבור בתארים המקצועיים והאקדמיים ובפעילות המקצועית שהוא משייך לעצמו. לדברי הכותב, "לאחר שמיקאל בוזגלו, תושב חולון ופעיל פוליטי הודיע על התמודדות לראשות העיר חולון, אמר בסרטון, שבו הודיע שהוא רץ לראשות העיר, כמה דברים שעוררו סקרנות: 'מומחה למערכות מידע טכנולוגיה ושיווק בינלאומי, שותף ויועץ בכיר בתחום הסייבר בחברת Hashware בעל ניסיון רחב ביותר בניהול פרויקטים מורכבים וחדשנים, עם דגש על חדשנות'". בהמשך מפרט הכותב כיצד בדק את הפרטים הללו, כולל תארים אקדמיים ממוסדות שבוזגלו טוען שלמד בהם וכי הבדיקה, לדבריו, העלתה כי בוזגלו לא למד בהם כלל. עוד מציין הכותב כי הוא אינו פעיל פוליטי וכי אינו יודע עדיין למי יצביע בבחירות הקרובות בחולון.

בתגובה לכתבה האנונימית, הוציא בוזגלו את ההודעה הבאה: "מדובר בכתבה שקרית מטעם אנשים שונים שכל מטרתם היא לנסות ולהקטין מהכוח ומהאהבה שהציבור מעניק לנו. בוצע זיוף פרופיל עם פרטים פיקטיביים שלי ושל מקורביי, דבר שאני רואה בחומרה ולכן לאחר בירור מול יחידת הסייבר של משטרת ישראל, הוחלט להגיש תלונה בנושא". עוד ציין בוזגלו כי בשבוע שעבר זויף פרופיל פייסבוק של שותפו לדרך, חבר המועצה עמוס ירושלמי, ותלונה על כך הוגשה למשטרת ישראל.



גם שותפו של בוזגלו, שלום כהן, המוזכר בכתבה, הגיב על הפרסום: "משום מה, גם שמי עלה בערימת השקרים וניסיון ההכפשה הכושל שלך ושל משפחתך שככל הנראה משמשים כבובות של מתמודד אחר. החברה (הוזכרה בכתבה – י.ל) נמצאת בפעילות שקטה מסיבות שלא אפרט כאן והאמת שזו לא עניינך… לידיעה, הרשת עובדת כך שתמיד יצוצו פרופילים פיקטיביים של אנשים הפעילים ברשת. לצערי, לא תמיד ניתן לטפל בתופעה או למנוע אותה/ במקרה של מיקאל, הפרופילים הפעילים השייכים לו ובשליטתו המלאה הם פרופיל הפייסבוק, ממנו הוא כותב עמוד אישי ועמוד יוטיוב. אם צצים אחרים, הייתי ממליץ (לכותב) לבחון איתו באופן אישי אם יש לו קשר לפרופילים הללו לפני שהולכים ומפיצים שקרים או מידע שגוי כדי לנסות ולפגוע באדם שכולו נתינה".

חילופי הדברים מעל גבי הרשת לא הסתיימו בזאת. בשעות הערב שוב כתב הכותב האנונימי: "ייתכן ואמצא לנכון בעתיד לחשוף את זהותי ואז קל יהיה לבדוק את זה (הנתונים על זיוף פרופילים), פשוט אין לי כוח להתמודד עם בריונות חסרת טעם כפי שהתברר שאכן קיימת… אני סתם אזרח שאכפת לו ולא פעיל פוליטי של אף מועמד. אפילו לא החלטתי למי להצביע – מורן ישראל, אילן גזית או מישהו אחר. אפילו למוטי ששון אצביע אם אראה שהסקרים בינך לבינו צמודים, אבל זאת רק הדעה האישית שלי. ובאשר לטענות שלך? אלא אם מישהו (שאינו אני) הצליח לזייף פרופיל שנראה מאוד מאוד אמין עם חברים והתכתבות והיסטוריה, כנראה שהתשובה היותר הגיונית היא שהפרופיל אכן היה שלך והכיל פרטים מזויפים רבים, אותם מיהרת למחוק כשהבנת שעלו עליך, מה שמרמז לי שכנראה זה אכן היה פרופיל אמיתי שלך ואתה כעת משקר".

עוד באותו הנושא:

בהמשך לדברים מסר בוזגלו: "לאחרונה נפוצות שמועות שקריות הן לגבי כמועמד לראשות העירייה והן לגבי האנשים הנמצאים ברשימתי. הנושא הנ"ל הועבר לטיפולה של משטרת ישראל. ברור לי שדברים אלה נובעים מחשש שמועמדותי מסכנת מועמדים אחרים". יש לציין כי לפני כשנה הופצה שמועה ברשת כי בוזגלו חשוד כפדופיל. "גם אז", אמר בוזגלו, "נאלצתי להבהיר לציבור כי מדובר בנסיון הכפשה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר