מימין, זכריה ובוזגלו
מימין, זכריה ובוזגלו

מסתמן: יו"ר משמר החברתי יסייע למייקל בוזגלו בבחירות

ניסן זכריה, יו"ר המשמר החברתי, עוזב את תפקידו לטובת קידום המועמד לראשות חולון. ליאורה פור, מייסדת המשמר, מתכוונת להמשיך במאבקיה מול העירייה

פורסם בתאריך: 7.8.18 17:16

יו"ר המשמר החברתי חולון ניסן זכריה פורש מתפקידו זה. הסיבה לעזיבתו את התפקיד: רצונו לסייע למועמד בבחירות הקרובות לראשות עיריית חולון. מסתמן כי המועמד שאותו ילווה ניסן הוא מייקל בוזגלו, שהודיע לאחרונה על ריצה לבחירות לראשות העיר חולון.

לפני כשעה מסר ניסן את הודעתו: "לאחר פעילות של מספר שנים במשמר החברתי חולון, אני מודיע על פרישה וזאת לאור כוונתי לסייע למועמד בבחירות הקרובות לראשות עיריית חולון. היות שהמשמר החברתי וחבריו פעלו בשקיפות ללא השתייכות פוליטית לגוף זה או אחר, אני חושב שמחובתי כלפי החברים להודיע על הפרישה כדי לא לשייך את תמיכתי כתמיכת המשמר. אני מאחל לחברי המשמר ולגברת ליאורה פור המשך מאבק עיקש למען טוהר המידות בהצלחה".

זכריה עדיין לא הודיע במי יתמוך בבחירות הקרובות ולמי הצטרף, אולם אתמול העלה פוסט שבו קרא המתמודד לראשות העיר מייקל בוזגלו שלא לסגור את העיר בשבת. מעל לתמונתו של בוזגלו עם המסר הנחרץ, כתב זכריה: "בהחלט מנהיגות אמיצה וראויה להערכה". ל"השקמה-חולון" נודע כי בשבוע הבא מתכוון זכריה לצאת בהודעה רשמית בדבר התמיכה בבוזגלו.

בתגובה להודעתו של זכריה, אמרה מייסדת וחברת המשמר החברתי ליאורה פור: "מקץ שנים רבות של שיתוף פעולה פורה והצלחות בנושא טוהר המידות ומינהל תקין ולאור העובדה, שאנו חברי המשמר, תושבים אכפתיים הפועלים כפעילים חברתיים נטו ללא שיוך פוליטי, הודיע יו"ר המשמר החברתי חולון, ניסן זכריה על רצונו לעזור לאחד המתמודדים בבחירות הקרובות ולפיכך הוא עוזב את המשמר החברתי חולון". פור בירכה את זכריה: "אני מכבדת את רצונו ומאחלת לניסן היקר הצלחה. ניסן זכריה הוא מותג בחולון. עבורי הוא דוגמה ומופת לאזרח אכפתי. נטול אגו. איש יקר שכל כולו צדק חברתי וסיוע לחלש. מנהיג".
פור צפויה להמשיך במלחמות שמנהל המשמר החברתי ובימים אלה היא עומדת בראש המאבק הדורש מעיריית חולון לתקן הליקויים והפגמים שנמצאו בדו"ח מבקר המדינה. פור וזכריה הובילו בשנים האחרונות שורה של מאבקים נגד ראש העיר חולון, מוטי ששון, בהם גם פנייה לוועדת הבחירות בדרישה לבטל את הופעתו של עומר אדם ואת מופעי הקיץ , בהם פסטיבל הבירה בטענה ל"שוחד בחירות". בעקבות העתירה שהגישו החליטו בעירייה לדחות את הופעותיהם של יובל דיין ועברי לידר בחולון.


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חתול חולוני

    חבורת ה "בעד הנגד" ו " נגד הבעד".
    נראה אותם מנהלים את העירייה.
    מקווה שתהיה לי סיבה לאכול את הכובע.
    עד עכשיו הוכיחו את עצמם יפה בלעשות רעש ולהצטלם.
    שלא לדבר על כך שלמי שמכיר אותם- יש סביבם חבורה שבונה על ג'ובים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר