האמא של הצעירים: מנהלת קהילת האמהות מצטרפת למורן ישראל

יפעת ברכה, המשמשת גם כמנכ"לית "מעגל תנופה" - לקידום נשים עצמאיות, הודיעה על הצטרפותה לסיעת הצעירים: "קל לשבת מהצד, הרבה יותר מאתגר להשפיע מבפנים"

פורסם בתאריך: 4.9.18 19:18

יפעת ברכה, מייסדת ומנהלת "קהילת אמהות מחולון והסביבה" בפייסבוק, הודיעה הערב (שלישי) על הצטרפותה לסיעת הצעירים, שבראשה עומד מורן ישראל המתמודד לראשות העיר חולון.

ברכה, בת 39, נשואה ואם לשני ילדים, מתגוררת בשכונת נאות שושנים ומשמשת כמנכ"ל ובעלים של "מעגל תנופה" – ארגון לקידום נשים עצמאיות. "הגעתי לחולון לפני 10 שנים מתוך אהבה גדולה ורצון להתקרב למשפחה שלי", היא אומרת ל"השקמה חולון", "אבל לא פשוט לגדל ילדים ב'עיר הילדים' והמעבר לעיר חדשה עורר בי צורך בקהילה חזקה ותומכת, כזאת שמחברת בין אנשים. לכן, לפני כשמונה שנים הקמתי קבוצת פייסבוק קטנה בשם 'אמהות מחולון והסביבה' ובמהלך השנים, יחד עם נשים מדהימות שהצטרפו אליי, הפכה להיות הקהילה הגדולה והפעילה ביותר של נשים בחולון, עם יותר מ-14 אלף חברות".



ברכה מוסיפה כי "קהילה ועסקים הם שני הדברים שאיתם אני מגיעה לעשייה הציבורית. אני מלווה עסקים בשנים האחרונות ורואה את הצורך לראות אותם, לעודד אותם ולהחזיר להם את האמון במערכת. קל לשבת מהצד, הרבה יותר מאתגר להיכנס פנימה ולהשפיע מבפנים".

את סיעת הצעירים ואת ישראל היא פגשה לראשונה לפני חמש שנים, סמוך לבחירות המקומיות הקודמות מאז, כך לדבריה, "התאהבתי באנשים, ביושרה, בחזון ובדרך".

מורן ישראל, יו"ר סיעת הצעירים והמועמד לראשות העיר, אמר בעקבות הצטרפותה של ברכה: "יפעת היא אחת הנשים המוכשרות שאני מכיר. היא יזמית ברוחה, מנהלת בצורה מדהימה קהילה של אלפי אמהות מחולון ובמקביל משמשת כמנכ"לית של רשת מעגלי תנופה בכל רחבי הארץ המעצימה נשים ועסקים, אין לי ספק שהיא תוספת משמעותית לשולחן מועצת העיר".

ישראל הוסיף כי הסיעה תקפיד על ייצוג שווה בין נשים וגברים ברשימה המתהווה לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים."הגיע הזמן להגדיל את ייצוג הנשים סביב שולחן מקבלי ההחלטות בעיר".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר