מספרת H&M
מספרת H&M

מספרת H&M: איך משלבים כמעט 30 שנות ותק עם החדשנות?

הנרייט שושן היא בין החלוצות שהביאו לחולון את בשורת עיצוב השיער, היא הצליחה לסחוף אחריה את בנה משה ובתה נטלי. התוצאה: עסק משפחתי שבו כל אחד מומחה בתחומו ונותן מענה לכל סוגי הטיפולים העיצובים, סוגי השיער והלקוחות. ככה זה עובד:

פורסם בתאריך: 23.10.18 16:28

עד כמה אתם אוהבים את השיער שלכם? כנראה שהרבה ויש להניח שאתם משקיעים לא מעט בעיצוב השיער, לא משנה מה אופיו, צבעו או אורכו. זאת הסיבה שישנה חשיבות רבה בבחירת מעצבי השיער. חשוב לסמוך עליהם, על הניסיון שהם מביאים איתם, על המקצועיות, המוניטין והסטנדרטים שהם מציבים לעצמם.

את כל אלה ניתן למצוא במספרת H&M, שהסיבה לשמה טומנת סיפור מיוחד המסביר את סוד הקסם של המקום: השם של המספרה הוא למעשה ראשי תיבות של מעצבי השיער משה שושן ואמו הנרייט שושן, שעובדים יחד ומצליחים לתת מענה לקהל מגוון של לקוחות. "בגלל השם המיוחד, הרבה מצלצלים אלינו ומתעניינים בקניית בגדים ואנחנו מסבירים להם שזו מספרה – אבל לא סתם מספרה", אומר משה.

תחילת הדרך של המספרה המשפחתית הייתה לפני 27 שנים בכיכר ויצמן. 12 שנים אחר כך עברה למרכז דרגת סנטר שבשכונת קרית בן גוריון בחולון. מאז, כבר 15 שנים, היא פועלת באותו המקום בהצלחה ואף התרחבה וגדלה. הנרייט שושן הייתה בין החלוצות שהביאו לחולון את בשורת עיצוב השיער, בנה משה נדבק בחיידק הפך למעצב שיער מוביל והצטרף אליה ולאחר מכן גם הבת נטלי אוחיון הצטרפה למספרה. התוצאה: עסק משפחתי שבו כל אחד מומחה בתחומו ונותן מענה לכל סוגי הטיפולים, העיצובים, סוגי השיער והלקוחות.

עוד כילד משה ליווה את אמו שהייתה בין הראשונות שהביאו לחולון את הבשורות מתחום עיצוב השיער. כאשר פרט לעבודה המעשית ולידע שספג מאמו, הוא למד באופן מקצועי. העבודה המשותפת של האמא והבן הצליחה להדביק בחיידק עיצוב השיער גם את הבת נטלי. ואיך עובד שיתוף הפעולה? משה מספר: "אני הספר במספרה –  אני מביא קווים חדשנים ועדכניים, גוזר, עושה פן ואמא שלי היא הקולוריסטית. היא אחראית על הצבע, גוונים, פסים, החלקות ולכימיה. נטלי היא עוזרת, חופפת, מסדרת, דואגת ליומן לקוחות לתשלומים לספקים. לכל אחד יש את התפקיד שלו. זה כיף לעבוד עם משפחה, זה מקסים ופחות נוקשה, אבל בגלל זה אני משקיע הרבה יותר".

בני המשפה מקפידים לעבוד עם החומרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בתחום השיער, לצורך צביעה, החלקה, שזירה ועוד. "הצבעים שאיתם אנחנו עובדים במספרה הם של טיון ושל סופר פרמה", מספר משה, "ובהחלקות, יש לנו החלקות לכל סוג שיער – החלקה תאילנדית שהיא אורגנית, ג'אן דה פרל החלקה לשיער צבוע, לאסיו – המיועדת לשיער בלונדיני ולשיער דק ועדין. וזה רק חלק ממה שאנחנו מציעים".

מה בנוגע לשזירות שיער?

"בשזירות שיער אנחנו משתמשים ב-100 אחוז שיער טבעי – שיער אדם בטכניקות המתקדמות ביותר, בהתאמה אישית לשיער הלקוחה. כל אחת וההתאמה האישית שלה. בנוסף, אנחנו עובדים עם לבוטה פאריז, חברה המתמחה במסכות ושמנים. אנחנו גם עובדים עם מסיכת שיער שמרככת ומשקמת של וולנס. אני תמיד שואף להשתפר עוד ועוד ולתת את השירות הטוב ביותר, להגיע לקהל יעד יותר רחב ולהתפתח ולשאוף קדימה".

במספרה בני המשפחה מקפידים על שני דברים מרכזיים: מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי ללקוחות. לכן, במספרה משקיעים בשירות האישי שניתן ללקוחות שמצדם שומרים על נאמנות למספרה הוותיקה שהפכה לחלק מהנוף המקומי בחולון.

"אנשים באים אלינו כי המחירים שלנו יחסית סבירים, אנחנו אנשים עם סבר פנים מאד שירותי, מאד נחמדים, אנחנו מקצוענים מאד והניסיון שלנו מדבר בעד עצמו. יש לנו מצבור לקוחות עצום שהתחברנו אליהם – יש לנו לקוחות של 20 שנה ויותר יש לנו מגוון קהל יעד רחב מאד, הצעירות אוהבות לעבוד איתי ואילו המבוגרות אוהבות לעבוד עם אמא", מספר משה.

למרות הניסיון הרב, במספרת H&M לא קופאים על השמרים ותמיד מתעדכנים בטרנדים החמים ביותר, בעיצובים החדשניים ביותר ובשינויים בתחום עיצוב השיער. מדי שנה וחצי-שנתיים נוסע משה להשתלמות בלונדון של וידאל ששון – אחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר בעולם עיצוב השיער. "בכל רבעון, וידאל ששון מוציאים קולקציה חדשה שאני בודק אם היא מתאימה או לא מתאימה לי ואני מתרשם ומבצע שם את הלימודים מבחינה עיונית ומביא את מיטב הקווים החדשים לארץ", אומר משה. "יש לי השתלמויות בלונדון, אני הולך להמון השתלמויות בבתי ספר של חברות הצבעים ואני לא חוסך בכסף או במשאבים – ההשתלמויות מאוד יוקרתיות ומגיעות לעשרות אלפי שקלים. כל עוד אני מטפח את עצמי מבחינה מקצועית ויכול לגשת ללקוחה עם הקווים המתקדמים ביותר ולתת את המקצועיות שלי בצורה הגבוהה ביותר, אז זה מעולה בעיניי".

מספרת H&M, יהושע רבינוביץ 58 (מרכז דר גת סנטר), חולון 
טלפון: 03-5510668 או 052-5468737
דף הפייסבוק ליחצו כאן

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר