פרויקט פרויקט יעקב ג'ורג' חנאניא. צילום: מוסטפא אוסרוף

יותר מ-120 שנים של נדל"ן: ג'ונס ג'אפא בונה את יפו

ארבעה דורות של התמחות בנדל"ן הפכה את משפחת אוסרוף לאחת החברות המובילות בישראל ומובילות בתחום, עם סגנון יוקרתי, המשלב בין ישן לחדש ואיכות ללא פשרות

פורסם בתאריך: 11.10.18 13:21

לפני 23 שנים החליט יונס אוסרוף להמשיך את דרכו של של סבו, דומר אוסרוף, שהקים חברת יזמות ובנייה ביפו בשנת 1891. יונס אוסרוף, דור שלישי למומחי נדל"ן ייסד את חברת ג'ונס ג'אפא אינווסטמנט, כיום החברה המובילה בישראל בתחום האיתור, רישוי, הקמה מכירה של מתחמי נדל"ן למגורים והשקעה ביפו. לצד הפעילות הענפה בישראל פועלת החברה גם ברחבי העולם, כמו איסטנבול ולונדון. במהלך השנים הצטרפו ליונס, משפטן המשמש כמנכ"ל והבעלים של החברה, הצטרפו גם בניו: עלי אוסרוף הוא משפטן ומוסטף הוא סטודנט למינהל עסקים וראיית חשבון במכללה למנהל.

בני המשפחה שבנו את החברה ואת המוניטין בעשר אצבעות ובעמל רב, הם כיום המובילים ומומחים בתחום הנדל"ן בישראל ובעולם. "סבא שלי הקים את העסק ומאז ועד היום צברנו ניסיון מאוד עשיר בבנייה", אומר עלי אוסרוף.

אבל החברה אינה מתאפיינת רק בוותק ובניסיון הגדול בתחום הנדל"ן, אלא גם בבנייה ברמה גבוהה עם הקפדה על איכות, ועל סגנון שייחודי לחברה: בנייה בסגנון שמושפע מלונדון, אירופה כולה, יפו ותל אביב. כך גם לקוחות רבים מזהים את החברה מזה שנים: כזו שאינה מתפשרת על איכות. "יש לנו לקוחות מכל התחומים, אנשי עסקים, עורכי דין, רופאים, ובכלל מכל הסוגים. אנחנו אמנם בונים בסגנון יוקרתי, אבל יש לנו פרויקטים במחירים שלמעשה מתאימים לכל כיס, במחירים אטרקטיביים ולא בשמיים", מסביר עלי אוסרוף.

אחד הפרויקטים הבולטים שהחברה בונה בימים אלה הוא ברחוב "לוזים", על קו חוף הים של יפו. הפרויקט שבנייתו צפויה להסתיים בדצמבר, מאופיין בסגנון בנייה המשלב ישן וחדש. מדובר בפרויקט הוא בן ארבע קומות, עם יחידות דיור רחבות בשטח של יותר מ-200 מ"ר לכל אחת, עם נוף לים ומעלית בכל קומה.

פרויקט לוזים 8. צילום: עמנואל ויסואל

השילוב בסגנון הבנייה בין ישן וחדש בולט בפרויקטים נוספים שבונה החברה, תוך הקפדה על עקרונות השימור. "אנחנו עובדים עם עיריית תל אביב ויפו ומשתפים פעולה מתאימים את עצמנו למבנים משומרים של יפו ולסגנון. אנחנו עובדים גם עם שימור, יש לנו קבלני משנה שמבצעים את הבנייה", מספר עלי אוסרוף, "יש לנו פרויקטים בהם אנחנו משפצים דירות מהיסוד, ממש מפרקים את הדירה לפי תוכנית אדריכלית שקיבלנו מהלקוח וגם תכנית עיצוב לפי טעם הלקוח, אותו דבר לגבי וילות. אנחנו מתעסקים גם עם בניית שלדי בניין".

פרויקט יוקרתי נוסף שהחברה חתומה עליו הוא המבנה שבו שוכנת שגרירות ברזיל בחוזה שכירות ל-10 שנים. מדובר במבנה מעל נמל יפו, שבנוי בסגנון אנגלי ישן, עם קשתות רחבות, גם הוא משקיף על הים.

כל הבניינים נבנים בחומרים איכותיים, כמו ציפוי אבן כורכר. כאשר עם החברה עובדים המהנדסים המובילים והמוכרים בתחום, בהם גרוברמן אדריכלים וליר אדריכלים. בלס הנדסה וכן הספקים הגדולים בישראל, בהם חברת חרש המספקת כלים סניטריים, ג'קוב דה לה פון, דורון קרמיקה נמל תל אביב ועוד.

"זה בעצם מה שמייחד אותנו, סגנון הבנייה ואיכות החומרים", אומר עלי אוסרוף, "אנחנו מאוד מבינים את החשיבות של עמידה בלוחות זמנים ומאוד מתחשבים בטעם הלקוח. את זה אנחנו עושים בשיתוף פעולה מלא עם האדריכל ומעצב הפנים. מה שמבדיל בינינו לבין קבלנים אחרים הוא היושר, האיכות, הניסיון והצוות הרחב שלנו".

מלבד הנכסים שהחברה בונה, משווקת ומוכרת, היא מעניקה ייעוץ בתחומים של קנייה, מכירה והשכרה ובעתיד הקרוב תחל לקדם פרויקטים נוספים שכבר נמצאים בשלב היתרי הבנייה, בהם בניינים חדשים בצפון יפו, באזור המשולש המרוני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר חברה כאן, לפייסבוק ליחצו כאן
טלפונים: 054-6750103 או 03-6420989

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר