מוסכים בחולון שחייבים להכיר (אילוסטרציה: Shutterstock)
מוסכים בחולון שחייבים להכיר (אילוסטרציה: Shutterstock)

מוסכים בחולון שכדאי להכיר לפני טיפול ברכב

התחרות בין מוסכים בחולון אחר הלקוחות באזור הולכת וגדלה. לכן, יצאנו לחקור את התחום ולהכיר מוסכים מומלצים בחולון עם האנשים שיעשו לכם את הטיפול ברכב לסיפור הרבה יותר קליל

פורסם בתאריך: 22.10.18 14:05

עדכון אחרון: 21.3.19 08:00

מוסך פינוק הרכב בחולון

מוסך פינוק הרכב, הוא מוסך ותיק ומורשה משרד התחבורה לטיפול בכל סוגי הרכבים. המוסך קיים כעשרים שנה וידוע בשירותיו בשירות המסור והאמין לכל תושבי חולון והסביבה. המוסך ממוקם בשדרות ירושלים 150 בעיר חולון ומציע מגוון רחב של טיפולים לכל הרכבים בתשלום נוח לכל כיס.
בראשו של המוסך, עומד עודד דרזי ואיתו צוות העובדים האדיב והוותיק. ביחד, הם משמרים הלכה למעשה את הערכים בהם עודד מאמין :יושר, מקצועיות, דייקנות ואמינות.

מוסך פינוק הרכב (צילום: עודד דרזי)

מוסך פינוק הרכב (צילום: עודד דרזי)

המוסך מדורג במקום החמישי באתר "מידרג" (מבין המוסכים הרבים בעיר חולון), ונחשב לאחד המוסכים המקצועיים והאמינים כיום בעיר חולון עם ציון גבוה מאוד של 9.3.
מגוון הלקוחות שמגיעים למוסך מורכב מלקוחות חדשים ורוב של לקוחות חוזרים ומרוצים, אשר ממשיכים להגיע פעם אחר פעם וליהנות מהטיפולים המקצועיים והשירות האמין במוסך.

ליאור כוכבי, מתוך עמוד הפייסבוק:

"רציתי להודות לך על הטיפול המקצועי, היחס המסור והאדיב. במוסכים אחרים בהם הייתי לא הצליחו להעלות על הבעיה ברכב. ואתה, עודד, בנסיעה קצרצרה אחת עלית עליה במהרה ותיקנת אותה בצורה המיטבית. המון המון תודה! כן ירבו אנשים מקצוענים, אמינים וישרים כמוך!"

(תוכלו להתרשם מהמלצות נוספות בעמוד הפייסבוק)

הטיפולים במוסך

הטיפולים שהמוסך מציע כוללים: מכונאות כללית, טיפולי בטיחות, העברת טסט, דיאגנוסטיקה, טיפולים שוטפים, מחלקת חשמל המציעה פתרונות למגוון תקלות ייעוץ והכוונה בכל הנושאים הרלוונטיים ועוד. בנוסף, המוסך מציע טיפולי 10,000 – 100,000 הכוללים : ניקוי מערכת הזרקת דלק בנזין, החלפת קלאץ', טיפול בגיר רגיל ואוטומטי, ניקוי רדיאטורים ומערכת קירור במנוע, תיקוני וטיפולי מנוע, בלמים, החלפת רצועת טיימינג, ניקוי מזרקים לדלק, החלפת מנוע, ראש מנוע, הגה, משאבת דלק, בית מצערת, משאבת מים, מצתים (פלאגים). בכדי לאבחן את התקלה ברכב שלכם במהירות וביעילות עובדי המוסך משתמשים בסורק תקלות (מחשב מנוע הנותן מענה לרוב סוגי הרכבים) אשר מקל בצורה משמעותית על הליך מציאת הבעיה וממקד את המוסך לטיפול הרלוונטי הרצוי.

כתובת: שדרות ירושלים 150, חולון
טלפון:052-4458417
03-5582250
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

מוסך פינוק הרכב (צילום: עודד דרזי)

מוסך פינוק הרכב (צילום: עודד דרזי)


קיה חולון – מרכז שרות מקבוצת הילוך שישי

הרכב שברשותנו דורש טיפול מסור. בין אם מדובר בבדיקות תקופתיות, החלפת חלקים, טיפולי פחחות וצבע, חשמל ומיזוג אוויר, רישוי שנתי ובקרת איכות. חשוב להגיע למרכז שירות מקצועי המציע מגוון שירותים, בדיקות וטיפולים לרכב בסטנדרט מקצועי, גבוה ובשקיפות מלאה באשר לתהליך העבודה.

כזה הוא מרכז שירות קיה חולון מקבוצת ״הילוך שישי״ בניהולו של שגיא בן סדון. הסניף שנמצא באזור, משתייך להילוך שישי – קבוצת הרכב המובילה בישראל. מרכז השירות שעובד בהתאם לערכים בינלאומיים מציע ללקוחות חווית שירות ייחודית הכוללת מעטפת שירותים מקיפה, במסגרתה נהנים הלקוחות מכל השירותים הניתנים לרכב תחת קורת גג אחת. "במרכז השירות שלנו נהנים הלקוחות מ-one stop shop בסטנדרטים שאין להם מתחרים" אומר שגיא בן סדון. במקום להתרוצץ בין מקומות ומוסכים המציעים שירותים שונים, ימצאו לקוחות מענה לכל הדרוש לטיפול, תחזוקה ובדיקות הרכב השונות.

"אנשי המחלקות השונות במרכז השירות פועלים בהתאם לסטנדרטיים, הנהלים והקודים האחידים של הארגון הבינלאומי. בכל הסניפים אנחנו מקפידים על תרבות ארגונית זהה. אנחנו קשובים קודם כל לצרכי הלקוחות ורק לאחר מכן עוברים לטיפול מקצועי ומסור ברכב – שנעשה בשקיפות מלאה מול הלקוח".

״שקיפות מלאה מול הלקוח״ – הילוך שישי (צילום: אפרים יניב)

״שקיפות מלאה מול הלקוח״ – הילוך שישי (צילום: אפרים יניב)

ב"מרכז שירות קיה – הילוך שישי" חולון, עומדות לרשות הלקוחות מחלקות שונות בהן: מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת, חשמל ומיזוג אוויר, מכונאות רכב, בקרת איכות ואביזרים לרכב. במרכז השירות תוכלו לבצע בדיקות תקופתיות ושנתיות, הכנת רכב לטסט, כמו גם הכנת רכב למכירה, ייעוץ לאחר רכישת רכב ורישוי שנתי. במחלקת פחחות וצבע תמצאו את כל הפתרונות, התיקונים והטיפולים לרכב שעבר פגיעות ותאונות "אין כל ספק שטיפולי פחחות ורכב חשובים וקריטיים במקרים של מכות, תאונות ופגיעות ברכב. יחד עם זאת מראה רכב אסתטי יסייע לכם במקרים בהם תרצו למכור את הרכב, ובאופן גורף התחושה שבלנהוג ברכב שנראה מעולה היא נעימה יותר. הטיפולים במרכז השירות שלנו יעניקו לרכבכם מראה כללי יפה ומושקע".

אנשי הצוות המקצועי והמנוסה כוללים פקידות, יועצי שירות ומכירה, מתאמת שירות הפועלת מול חברות הביטוח, אנשי דיאגנוסטיקה, מכונאי וחשמלאי רכב ומומחים לפחחות וצבע שעובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות. "כחלק מהרצון להציג בפני הלקוח תמונה רחבה ואותנטית לגבי מצב הרכב, אופן העבודה ודרכי הטיפול ברכב, חדר ההמתנה פתוח והלקוח יכול בזמן אמת לראות דרך הוויטרינה את תהליכי העבודה השונים ואת שלבי הטיפול ברכב. הצוות המקצועי נותן מענה בזמן אמת ומסביר איך מפרקים גלגלים, כיצד בודקים נוזלים ומה עובר על הרכב במהלך הטיפול" אומר בן סדון.

"במטרה לשמור ולהקפיד על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ולספק מענה ופתרון לכל פנייה, עוברים אנשי הצוות והשירות שלנו השתלמויות והכשרות מקצועיות מטעם היבואנית. כחלק מערך מוסף ללקוחות אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם רשת צמיגי צ'ק אפ, דבר המבטיח ללקוחות את הצמיגים הטובים והאיכותיים ביותר והשירות ברמה הגבוהה ביותר".

במרכז שירות קיה – הילוך שישי חולון יעניקו ללקוחות יחס אישי, ליווי מקצועי ואחריות מלאה, גם של קבוצת הרכב הילוך שישי וגם של קיה ישראל. כל הטיפולים והתיקונים מבוצעים עם חלקים מקוריים של קיה. הפתרונות, הטיפולים והבדיקות במרכז השירות ובמוסך מותאמים על ידי אנשי הצוות המקצועי לדרישות היבואנים ולצרכיהם של הלקוחות והם עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים. כל זאת בכדי לוודא שהלקוחות יהיו שבעי רצון וייהנו מטיפול ושירות שהם לא פחות ממצויינים.

כתובת: הצבר 2, אזור
טלפון: 03-556-9255

שעות פעילות
ימים א-ה': 07:00 – 16:30
יום ו': 07:00 – 12:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

יחס אישי, ליווי מקצועי ואחריות מלאה (צילום: אפרים יניב)

יחס אישי, ליווי מקצועי ואחריות מלאה (צילום: אפרים יניב)


מוסך חולון

נהגים ובעלי רכבים רבים מבינים כי ישנה חשיבות רבה לבדיקות תקופתיות וטיפולים שוטפים לרכב. השמירה על הרכב תוך הקפדה על תחזוקה שוטפת, נכונה ומתאימה היא שתאפשר לנו לנהוג ברכב בבטחה ולהנות ממנו לתקופה ממושכת. במוסך חולון בבעלות איציק טייץ תוכלו להיות בטוחים שהרכב שלכם בידיים טובות. המוסך הוותיק הוקם לפני כ-45 שנים בחולון ומאז צבר קהל לקוחות נאמן ונהגים שבעי רצון שמפקידים את הרכב בידי הצוות המקצועי לביצוע טיפולים שוטפים, הכנה לטסט ותיקון תקלות.

"כשמגיעים עם הרכב למוסך חשוב להתייחס למוניטין, לוותק ולמקצועיות של מכונאי הרכב והצוות המקצועי שעומד לרשותכם במוסך. מכונאי רכב מיומנים, טובים ומקצועיים יידעו לאבחן בצורה מדויקת תקלות ובעיות – במידה וקיימות כאלה, ויציעו פתרונות המתאימים אישית לרכב שלכם" אומר איציק טייץ, מכונאי רכב מוסמך ומנהל מוסך חולון.

"את התקלות השונות אנחנו מאתרים על ידי דיאגנוסטיקה לרכב – איתור תקלות ברכב באמצעות סורק תקלות ממוחשב. את הבדיקה מבצעים מכונאי רכב מקצועיים שעברו הכשרה מיוחדת לכך".

מוסך חולון שנמצא ברחוב הפלד 32 באזור התעשייה בחולון הינו מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה והוא מציע שירותי תיקונים ומגוון טיפולים לכל סוגי הרכבים דוגמת רכבים פרטיים, מסחריים, ג'יפים וטנדרים. בנוסף לטיפולים שוטפים מציע צוות המוסך את כל השירותים והפתרונות תחת קורת גג אחת: מכונאות רכב, חשמלאות רכב, תיקון והחלפת מנועים ועבודות טיימינג "את העבודות מבצעים מכונאי רכב מוסמכים שעברו ועוברים הכשרות מקצועית שונות המאפשרות להם להעשיר את הידע בתחום ולהעניק ללקוחות שירות מקצועי ואמין".

במטרה להעניק ללקוחות סטנדרט שירות גבוה, מתבצעים הטיפולים והתיקונים השונים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, מקצועיים ואמינים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. לאחר הטיפול המקצועי והמסור שיעניקו לרכבכם, תקבלו אותו במהירות האפשרית.

"במוסך חולון אנחנו מעניקים ללקוחותינו סטנדרטים גבוהים של מקצועיות. את היצע השירותים הרחב הניתנים על ידנו אנחנו מציעים ברמת מחיר הוגנת, תוך הקפדה על יחס אישי, אמינות ומקצועיות".

כתובת: הפלד 32, חולון
טלפון: 03-550-1980

שעות פעילות:
ימים א-ה': 08:00 – 18:00
יום ו': 08:00 – 12:00

סטנדרטים גבוהים של מקצועיות – מוסך חולון

סטנדרטים גבוהים של מקצועיות – מוסך חולון


מוסך האורגים בחולון

אין עוררין על כך שכל נהג רוצה לנסוע ברכב בראש שקט ובידיעה שהכל תקין. כדי לוודא שמצבו המכני של הרכב טוב, חשוב להקפיד על טיפולים שגרתיים ובדיקות תקופתיות. לבחירה במוסך ובאנשי המקצוע שבידיהם תקפידו את רכבכם, השפעה גדולה על מצבו. במוסך האורגים בחולון תגלו כתובת אמיתית לרכב שלכם.

הכתובת שלכם לטיפול ברכב. צילום: רוני שטרן

הכתובת שלכם לטיפול ברכב. צילום: רוני שטרן

מוסך האורגים בחולון בניהולו ובבעלותו של איימן, הינו מוסך בעל מוניטין וותק רב של מעל ל- 15 שנים. איימן הוא מכונאי רכב מוסמך, החבר שנים רבות באיגוד המוסכים לישראל. המוסך המצליח שבבעלותו מורשה מטעם משרד התחבורה. במשך השנים מקפידים במוסך להעניק טיפולים מגוונים, בדיקות שגרתיות ותקופתיות ופתרונות לתקלות ללקוחות פרטיים ולחברות מהגדולות במשק. "אנחנו מעניקים שירות מקצועי, יעיל ומהיר ויחס אישי תוך הקשבה לצרכי הלקוח, בין אם מדובר בנהג פרטי ובין אם מדובר בחברה שברשותה מספר כלי רכב. המטרה שלנו היא להעניק ללקוחות את הטיפול הטוב והמותאם ביותר ובמחירים משתלמים", אומר איימן, מנהל ובעלים מוסך האורגים בחולון.

במוסך האורגים מחלקות ייעודיות: מחלקת אבחון תקלות (דיאגנוסטיקה) לבדיקת ואיתור תקלות שונות ברכב, מחלקת מכונאות רכב, מחלקת מיזוג אוויר, מחלקת חשמל ומחלקת פחחות וצבע. השירות במוסך ניתן לכל סוגי הרכב כולל רכבי בנזין והתמחות ברכבי סולר. בכל המחלקות עומדים לרשות הנהגים אנשי מקצועי, חשמלאים ומכונאי רכב מוסמכים שעברו ועוברים הכשרות מתאימות.

בין מגוון הטיפולים הנרחב המוצעים במוסך: שירותי בדיקת והכנת רכב לטסט, תיקון תקלות במערכות החשמל ומיזוג האוויר ברכב. "בנוסף אנחנו מציעים גם טיפולים ייחודיים דוגמת שטיפת מנוע, שיפוץ מנוע והחלפת אגזוזים. למוסך תוכלו גם להגיע עם הרכב לטיפול 10,000 מקצועי הכולל בדיקת שמן מנוע והחלפתו במידת הצורך, בדיקת בלמים מלאה והחלפתם של הפילטרים במקרה ונגלה שיש לבצע זאת".

מוסך האורגים בחולון מציע לנהגים חווית שירות ייחודית ויחס אישי ומחוייך, תוך מתן מענה מקצועי, יעיל ומהיר. כל הטיפולים, הבדיקות והתיקונים מבוצעים בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, סורקים משוכללים וציוד מכני מהמתקדמים בתחום. "חשוב לי ולצוות המוסך להעניק ללקוחות ולנהגי הרכבים מעטפת שירותים הכוללת מגוון רחב של טיפולים ובדיקות שמבוצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים. בשיתוף הלקוח אנחנו מספקים מענה ופתרונות למגוון תקלות ובעיות של רכבים שונים. זאת במטרה שתוכלו לקבל את הרכב במהרה ולנהוג בו בבטחה".

מוסך האורגים

כתובת: הסתת 20, חולון
טלפון: 03-550-6476

נייד: 052-2861706

שעות פעילות:

ימים ראשון- חמישי: 08:00-17:00
יום שישי: 08:00-12:00

במוסך האורגים הרכב שלכם בידיים טובות. צילום: רוני שטרן

במוסך האורגים הרכב שלכם בידיים טובות. צילום: רוני שטרן


מוסך "השחר מוטורס"

מרכז שירות השחר מוטורס הוקם בשנת 2001 והינו מורשה צ'מפיון מוטורס לדגמי פולקסווגן (פרטיות ומסחריות) ,סיאט וסקודה.
השחר מוטורס, מזמן קנה לעצמו שם של מקום משפחתי. צוות מרכז השרות דואגים לא רק לטיפול איכותי לרכבים שלכם. היחס המשפחתי, האישי הופך אותו לחוויה חמה ונעימה. ב"השחר מוטורס" מספקים מעטפת שירות נרחבת לרכב ולבעליו. המוסך מספק שרותי מכונאות ודיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר וחשמל, תיקוני פח וצבע, מכירת חלפים מקוריים, כיווני פרונט ,החלפת צמיגים, שירותי רישוי שנתי, שירותי הסעה, שירותי שינוע ושטיפה. בנוסף קיימת מחלקת טרייד אין לכל סוגי הרכבים. הצוות מיומן במתן שרות לרכבי לקוחות נכים, ומרכז השרות נגיש ומותאמים לנכים, והכל תחת קורת גג אחת.

עובדי המוסך בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון עשיר בטיפול ברכבי היצרן. העובדים עוברים הכשרה על ידי היצרן עבור דגמי הרכב עליהם הם אחראים. הם נעזרים בכלים ספציפיים המסופקים ע"י היצרן לרבות מחשבי אבחון בתקשורת ישירה לעדכון תוכנות הניהול השונות ברכב. כאשר מגיע לשוק דגם חדש, מיד לומדים את החומר אודותיו ומכשירים את העובדים בהתאם. הודות לכך יש לך, בעל הרכב, ראש שקט, בידיעה שהשארת את רכבך בידיים טובות, אמינות ומודעות לכל צורכי הרכב. בעזרת כלי האבחון שמספק היצרן יוכלו אנשי הצוות לאתר את התקלה במהרה ולא ישתמשו בחלפים מיותרים שאין בהם צורך ויוכלו לאתר את הבעיה במהירות.
שטחו של המוסך שטוח ונגיש, והלקוחות מוזמנים לשוחח עם יועצי השירות והפקידות כשהם יושבים בנוחות מולם. הצוות מיומן במתן שרות ללקוחות פרטיים ועסקיים (לקוחות הליסינג של חברות רבות, למנהל הרכב הממשלתי ולרכבי המשטרה).

מאחורי ההצלחה, הוותק, והמקצוענות המזוהים עם המוסך, עומד סיפור משפחתי נוגע של נחישות, אומץ ואכפתיות, על אבא יקר בשם שלום אלימלך ז"ל שהיה לו חלום לפתוח מוסך מורשה בעיר הולדתו חולון. בשנת 2001 שלום הגשים את חלומו והקים במשותף עם בנו שחר את "השחר מוטורס 2000 בע"מ" ושמו בו דגש מהרגע הראשון על ערכים, שירות מהיר, אדיב, חם, יחס אישי ואמינות. "אני יכול לומר בבטחה זה החינוך שקיבלנו מההורים שלנו, וזה מה שמפעיל אותנו עד היום". שחר, מנכ"ל החברה, נותן ללקוחות תמיד הרגשה נעימה. "הלקוחות נכנסים לחדרי באופן חופשי, מדברים איתי ומרגישים את הסבלנות, אוזן קשבת, כבוד וחמימות".

כמו במשפחה, אם יש שיתופי פעולה טובים בין כל בני הבית ואווירה של הבנה הדדית, הדברים זורמים ומתגברים על האתגרים בצורה הרבה יותר יעילה. מוסך שמתנהל באווירה כזאת של שיתוף פעולה, התייעצות הדדית, שיתוף בידע ושקיפות, מאפשר לעובדים ולמנהלים ולהוציא את המקסימום מעצמם ולהעניק את הישרות הטוב ביותר ללקוחות. השהייה במוסך נוחה ונעימה, חדר המתנה, פינת קפה, שירותי אינטרנט וטלוויזיה.

קישור לאתר
טלפון: *6058
כתובת: רח' המלאכה 59 חולון.

מוסך "השחר מוטורס" (צילום: רונן טפרברג)

מוסך "השחר מוטורס" (צילום: רונן טפרברג)


מוסך מינו ברדה

מוסך מקצועי נוסף, הפועל על פי ערכי האמינות והשירות הבלתי מתפשרים, הוא מוסך מינו ברדה בחולון.

המוסך פועל מזה 30 שנה, הוקם ע"י מינו ברדה, ומנוהל באיכות מקצועית בידיו ובשיתוף עם בנו, אייל, שאומר: "אנו משלבים מומחיות משותפת וידע מקצועי רב שנים, על מנת להבטיח כי לקוחותינו יקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר שיש".

מומחיות המוסך מתבטאת בתחום הפחחות והצבע. ". "אנו מתמקדים בתחום הזה ומתמקצעים בו כל הזמן. כך, צברנו מוניטין וידע מהטובים בישראל", מגולל ברדה "היתרונות שאנו מספקים רבים ומגוונים. לצד המומחיות והניסיון הרב שצברנו, אנו מקפידים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר שקיימים:  צבעים מקוריים של חברת דיופיון ומשרתים במיומנות  חברות רבות וארגונים גדולים, ביניהם: Fedex, UPS, מקורות, קטרפילר ורבים נוספים". אייל מציין.

"אנו פועלים בהסדר עם מרבית  חברות הביטוח ומספקים שירותי שינוע ללקוחות – במקרה של תאונה חלילה, שליח מטעמינו מגיע אל הלקוח כדי לאסוף ממנו את הרכב ומספק רכב חליפי.

בנוסף, אנו מספקים שירות סילוקי תביעות מלא. במידה בה נפגעת מרכב אחר, מסלקת התביעות שלנו מטפלת בהעברת הכספים המגיעים לך,.", אומר ברדה, ומוסיף: "אנו מספקים את כלל השירותים במקום אחד, ובין היחידים  המטפלים גם ברכבים כבדים כגון: אוטובוסים, משאיות ומיניבוסים".

יתרון נוסף שראוי לציין הוא המחירים הבלתי תחרותיים שאנו מציעים. הם : שווים לכל כיס ואף  נמוכים יותר מהמינימום המקובל. עיקר הכסף המשולם מגיע בסופו של דבר  מחברות הביטוח כך, שלרוב התשלום נקבע על ידי השמאי. אנו מציעים בנוסף,  הנחה בהשתתפות העצמית".

מהם היתרונות המתקבלים בניהול עסק משפחתי?

"אב ובנו העובדים יחד מספקים יתרונות משמעותיים. אבי מומחה בתחום ויש לו ניסיוןמוכח ומרשים. – הוא מחזיק בתעודת אומן בתחום הצבע. הניסיון שלו באמת עתיר שבחים, הוא איש נעים הליכות ואצלו שירות הלקוחות הוא מעל הכל. המוסך מציע שירותים מא' ות', החל מהגעת שליח עד הבית עם רכב חלופי ועד סילוק התביעות המלא לשביעות רצון כל לקוח ולקוח. האווירה המשפחתית –ניכרת גם מול עובדי המוסך – כ-16 עובדים המתנהלים כמשפחה. הצוות עובד איתנו שנים רבות, ומרביתם מעל ל-10 שנים".

ומה לגבי הלקוחות?

"למוסך מגיעים אנשים מכל ערי המרכז, ויש לנו גם סניף בדרום שמקבל מגוון לקוחות מכל האזור. אנו מכירים את לקוחותינו הקבועים  ברמה האישית, היכרות מעמיקה ויע לגבי מה שהם צריכים ואוהבים".

ומה צופן העתיד?

"החזון שלי הוא להגדיל את המוסך ואת כמות הסניפים. הסניף שלי בדרום משמש גם בתור יבואן רכב והייתי רוצה לראות את הסניף הבא שלי כיבואן רכב נוסף, הייתי רוצה שגם הילדים שלי יכנסו לעסק המשפחתי ויגדילו אותו, אולם זה צפי רחוק עדיין, כיוון שילדיי עדיין קטנים."

כתובת: היוגב 2 חולון

03-5508313

052-6453332

טיפול ברכב במוסך מינו ברדה

טיפול ברכב במוסך מינו ברדה


עולם ומלואו: מוסך "עולם הפחחות הצבע"

ליאור מלכה הוא דור שני לבעל מוסך בתחום הפחחות והצבע. עוד מימיו כילד ספג את אדי הצבע, במוסך של אביו, שהחל את דרכו ברחובות, ולאחר כמה שנים, עברה המשפחה, ביחד עם המוסך לבאר-טוביה.

מלכה הלך בדרכיו של אביו, ולפני כארבע-עשרה שנים יצא לדרך עצמאית, ופתח מוסך משלו, "עולם הפחחות והצבע". בעשרה השנים הראשונות המוסך פעל בבאר טוביה. ובארבע שנים האחרונות, המוסך עבר לחולון.

רון מלכה, אישתו שאמונה במוסך על תחום ההתנהלות מול חברות הביטוח מספרת: "המוסך עבר לחולון, כי הגיע הזמן לגדול, להתפתח מבחינה עסקית ולהתקרב למרכז. הרגשנו שהעסק היה מספיק יציב וגדול בשביל לעשות את הקפיצה הזאת. עם המעבר לחולון, אני הצטרפתי לצוות העובדים במוסך."

מהם השירותים שהלקוחות מקבלים ב"עולם הפחחות והצבע"?

"העסק שלנו מתמחה בפחחות וצבע לכל סוגי הרכבים. בין שמדובר במכוניות פרטיות, אוטובוסים, רכבים מסחריים, מיניבוסים, רכבי אספנות ועוד. אנחנו מטפלים ברכבים שעברו תאונות דרכים והרכב מצריך תיקון. תחת תאונות דרכים נכנסות הרבה קטגוריות. בין שמישהו שרט את האוטו בחנייה בנסיעה איטית, או שנהג עלה על אבן ונגרם לרכב שלו נזק. כשלקוח מגיע אלינו, אנחנו מקזזים את ההשתתפות העצמית שלו במאת האחוזים. זה אומר שהלקוח לא משלם כלום."

מה התהליך שמצפה ללקוח שמגיע אליכם?

"אנחנו קובעים לו שעה שנוחה לו להגיע למוסך. כשהוא מגיע, אני מבררת את פרטי האירוע וממלאת איתו ביחד את כל הטפסים המתאימם. אנחנו לוקחים את רישיון הנהיגה שלו ואת כל המסמכים שצריך, על מנת לטפל בתביעה שלו בצורה המהירה והיעילה ביותר. לאחר שסיימנו את הבירוקרטיה, אנחנו לוקחים אותו להשכרת רכב, בכדי לתת לו רכב חלופי. לאחר סיום תיקון הרכב, אנחנו קוראים לו להגיע לקחת את הרכב או שלוקחים את האוטו אליו. אם אין לו זמן להגיע אנחנו נוסעים להביא לו את הרכב, ולוקחים בחזרה את הרכב המושכר. יש לנו לקוחות שלא רואים בכלל את המוסך ולא יודעים איך הוא נראה. הם מביאים רכב שבור ומקבלים רכב מתוקן בחזרה."

כמה זמן התהליך לוקח?

"זה תלוי בתאונה. יש רכבים שאפשר לתקן תוך יום. אבל הממוצע הוא שלושה ימי עסקים."

מה היתרונות של המוסך שלכם?

"קודם כל מקזזים את ההשתתפות עצמית, כך שהלקוח לא משלם כלום. הלקוח מקבל רכב מושכר כבר מהיום הראשון. בנוסף, אנחנו מטפלים עבורו בתביעה באופן מלא. לפעמים מגיעים למוסך אנשים מאוד לחוצים מהסיטואציה שנפלה עליהם. לא מבינים מה קרה, ואיך זה קרה להם ויותר מזה מה הם צריכים לעשות עכשיו בשביל לצאת מזה. אנחנו מסבירים לכל לקוח שנכנס למוסך, מהם השלבים שהוא הולך לעבור. מהפרט הכי קטן ועד לגדול ביותר. ובסופו של דבר הוא מקבל את הרכב שלו, כמו חדש."

עולם הפחחות והצבע: טיפול יעיל וקל ללקוח, ללא השתתפות עצמית.

ליאור מלכה – 050-3306-400

רון מלכה – 050-970-9400

המשרד – 03-6526030

כתובת המשרד: האופן 12 חולון



כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר