קנאביס בכמות מסחרית
קנאביס בכמות מסחרית

חברו של הכדורגלן מחולון שנעצר במעבדת סמים: "נאלץ להתפרנס"

כדורגלן העבר ארז אליאב, תושב חולון, נעצר בראשון לציון בחשד לסחר סמים ולהפעלת חממה לגידול קנאביס בשווי מאות אלפי שקלים. חבריו: "הוא שרף את הקווים, עצוב שהגיע למצב כזה"

פורסם בתאריך: 5.11.18 12:36

משטרת ישראל עצרה אמש (ראשון) את ארז אליאב, כדורגלן עבר חולוני, בן 41, שנחשד בהפעלת מעבדת סמים בבית מגורים בשכונה יוקרתית בראשון לציון. אליאב הוא איש מוכר בחולון וזכור היטב לחובבי הכדורגל בעיר.

במשטרה ידעו על פעילות המעבדה, אך חיכו לרגע הנכון לפעול ברגע שיהיה להם מספיק ראיות מפלילות בנושא. בבית המגורים נמצאו מאות עציצי מריחואנה לגידול קנאביס בשווי של מאות אלפי שקלים.

אליאב הוא איש מוכר בחולון וזכור היטב לחובבי הכדורגל בעיר בעיקר בשל הקפיצה הגדולה שעשה מבית"ר חולון ששיחקה בליגה ג' למועדון החשוב של העיר, צפרירים חולון, ששיחקה בליגת העל דאז. משם שיחק בהפועל פתח תקווה, תרם חלק משמעותי בהישארותה בליגה. לאחר מכן נפצע ובמשך שנה היה מחוץ למשחק פעיל. לאחר מכן, ניסה את מזלו במועדון הפאר מכבי תל אביב, אך שם לא קיבל מספיק דקות משחק וחזר לקבוצה מהמושבה עד ששוחרר מהמועדון בסוף שנת 2006. אליאב המשיך לנוע בין הקבוצות והגיע להכח עמידר רמת גן שעלתה לליגת העל, שם שיחק 11 משחקים. את הקריירה סיים במכבי הרצליה בשל הפציעות הרבות שהיו לו והוא החליט לפרוש מכדורגל מקצועני בגיל 29.

פרסום מעצרו של אליאב היכה בהלם את חבריו הכדורגלנים. שחקן עבר ששיחק עימו סיפר ל"השקמה חולון": "זה ממש הלם עבורנו, לא האמנתי שזה הבן אדם. הוא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקתי מולם". שחקן  אחר מסר: "ארז אליאב הוא כשרון גדול ולולא הפציעות הוא היה יכול להמשיך להצליח. הוא שחקן מוכשר ביותר, שהיה שורף את הקווים והיה קשה מאוד לעצור אותו". שחקן עבר נוסף סיפר: "אני מכיר את אליאב הרבה שנים. עצוב לי לשמוע על הפרשה הזאת. היינו משחקים ביחד בצורה חובבנית באולם עד לפני מספר חודשים. עצוב לאן שהוא הגיע, אבל זה מראה על הספורטאים שלנו ועל מצבם – מה מביא אנשים לעשות על מנת להתפרנס. אני מקווה מאוד שייצא מזה".



מהמשטרה נמסר: "בפעילות יזומה של כוח בילוש בראשל"צ, איתרו שוטרים דירת לגידול קנאביס ברחוב ישראל עיראקי בעיר. השוטרים מצאו במקום מאות עציצים בחדרי הבית  ובהם עשרות ק"ג חומר החשוד כסם. השוטרים עצרו לחקירה את ארז אליאב שיובא היום להארכת מעצר בפני שופט ביהמ"ש השלום בראשון לציון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר