תושבים מתלוננים: "פינוי הזבל בבוקר גורם לפקקים נוראיים"

"הפינוי יוצר בפקקים בדיוק הזמן שההורים לוקחים את הילדים לבית הספר ולגן, ובגלל זה הילדים מאחרים", טוענת אחת האמהות. העירייה: "לרוב משאיות הזבל עומדת בפקק שנוצר לפניהן ולא רואים אותו בשל גודלן".

פורסם בתאריך: 15.11.18 10:10

תושבים מחולון התלוננו למערכת השקמה על שעות פינוי הזבל בבקרים והעובדה כי הפחים אינם מוחזרים למקום. משאיות הזבל חוסמות צירים בשעות הבוקר ומעכבות את ההורים שלוקחים הילדים לבית הספר ולגן הילדים.
"מאוד מפריע לי שמשאיות הזבל חוסמות כבישים צרים בין 7 וחצי ל-8 בבוקר", אמרה אמא מהעיר. לטענתה, "זה בדיוק הזמן שההורים לוקחים את הילדים לבית הספר ולגן. ברוב ימות השבוע ברחוב גורדון זמן ההמתנה בכביש נמשך כ-20 דקות, עד שמשאיות הזבל מסיימות לפנות את הפחים ולכן הילדים מאחרים ללימודים".



בנוסף, לדברי התושבים פועלי הניקיון אינם מחזירים את הפחים למקומם לאחר שהם פינוי הזבל. "כל בוקר אני צריכה להזיז את הפח הגדול כי הוא חוסם את הרכב ונשאר על הכביש. למה פועלי הניקיון לא מתחשבים ומחזירים את הפחים למקום שלהם?", אמרה תושבת העיר.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "פינוי האשפה מתחיל מהשעה 6 בבוקר ברוב חלקי העיר. המשאיות מתמרנות בהתאם לתנועה שבכביש ועושות כל מאמן כדי לא לחסום את התנועה. העבודה מתחילה קודם בצירים ראשיים ובמקומות שבהם אין גני ילדים ומוסדות ציבור. רק אחר כך המשאיות נכנסות לרחובות הפנימיים. לעיתים נדמה שהמשאית היא זו שחוסמת את התנועה, אך לרוב גם היא עומדת בפקק שנוצר לפניה ולא ניתן לראות מה קורה לפני המשאית בשל גודלה. יודגש כי הנהגים מונחים לתת מעבר לכלי הרכב במקום ולאפשר את זרימת התנועה. החזרת הפחים נעשית כשעה לאחר הפינוי".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר