הכבאים וספרי התורה שחילצו

הכבאים הצילו את ספרי התורה מבית הכנסת הבוער

בשריפה שפרצה בבית כנסת בחולון חילצו כוחות הכיבוי דייר, כלב וארבעה ספרי תורה

פורסם בתאריך: 21.11.18 16:22

אמש (שלישי) בשעה 21:30 פרצה שריפה בבית כנסת ברחוב העצמון בחולון. כוחות כיבוי והצלה הוזעקו למקום וטיפלו באירוע שהסתיים ללא נפגעים. השריפה התפרשה על פני שתי קומות וכוחות הכיבוי חילצו מהמבנה דייר, כלב וארבעה ספרי תורה.

ההודעה על השריפה בית כנסת התקבלה בשעה 21:30 בערב. מדובר ברחוב צר מאור ובכניסה לרחוב המתינו אזרחים שכיוונו את כוחות הכיבוי לעבר המקום. מדובר במבנה של שלוש קומות כאשר בקרקע בחזית יש בית כנסת, דלת הכניסה היתה נעולה ומימין דלת נוספת (עזרת נשים). אחת השכנות כיוונה את הכבאים וטענה כי יש בפנים כנראה אופניים חשמליים, עוד הוסיפה כי בקומה העליונה יש כלב בדירה.



הצוות החל בכיבוי המוקד בחלק האחורי ובמקביל עלה לסריקה, חילץ את אחד הדיירים ואת הכלב מהקומה העליונה והמשיך בסריקות. הכבאים ניתקו את מקורות אנרגיה שכללו חשמל בבית הכנסת וגז לדיירת שהיתה חרדה לגז שלה. למקום הגיעו נציגים מחברת החשמל שהמשיכו בפעולת ניתוק החשמל. לאחר השגת שליטה על האש ווידוא כי אין לכודים, הצוות הוציא ארבעה ספרי תורה מבית הכנסת ומסר אותם לאחראים במקום".

אחת השכנות סיפרה על רגעי הבהלה: "פתאום ראיתי עשן עולה מבניין בית הכנסת. כוחות ההצלה הגיעו לרחוב ועזרנו להם להגיע אל המקום. פחדתי ממש ולמזלנו הם הצליחו להשתלט על האש ולכבות את השריפה. התמונה של הכבאים עם ספרי התורה לא יוצאת לי מהראש, זה היה ממש מרגש ואני מצדיעה להם על עבודת הקודש שהם עושים".

קצין ההסברה של כוחות כיבוי והצלה ציין כי השריפה פרצה כתוצאה מקצר בסוללה של אופניים חשמליים וביקש להבהיר לכלל הציבור כי יש לנהוג לפי ההנחיות וההמלצות של כבאות והצלה לישראל בכל הנוגע לטיפול ולהטענת סוללות של אופניים חשמליים.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר