"ראלף שובר את האינטרנט". לכל המשפחה
"ראלף שובר את האינטרנט". לכל המשפחה

סופשבוע של בילויים מחולון ועד החולה

קחו את הילדים להצגה קורעת לב, צאו לספור ציפורים נודדות או צאו לנדוד ברחבי האינטרנט בסרט שכולו צחוקים. הבילויים שיעשו לכם סופשבוע מעניין במיוחד

פורסם בתאריך: 22.11.18 16:49

סופשבוע סגרירי לפנינו אבל אף אחד לא ימנע מכם לקחת את הילדים להצגה קורעת הלב "הלב", לספור ציפורים נודדות בשמורת החולה או לגלות עולם מלא תשוקה וסודות בקרב הקהילה החרדית. אז מה הכנו לכם השבוע?

תיאטרון – "הסודות"

השנה היא 1996. נעמי, בתו של דיין חרדי, הרב הס, מצליחה לשכנע את אביה לדחות את חתונתה ולאפשר לה ללמוד במדרשה לבנות בצפת. את חלומה החתרני להיות הרב-אישה האורתודוקסית הראשונה היא חולקת רק עם הרבנית דבורי, מנהלת המדרשה. דבורי, שהבטיחה לדיין להכין את נעמי לחיי נישואין, מגלה שנעמי היא עילוי ומפרה את הבטחתה לדיין. היא גם בוחרת בנעמי להיות החברותא של מישל, תלמידה סוררת, שנשלחה למדרשה כעונש על חטא אפל וסודי. נעמי נחושה אמנם להיות רב-אישה, אך הקשר בינה לבין מישל סוחף את שתיהן למחוזות בלתי צפויים ומאיים להרוס את כל חלומותיה.

"הסודות". בית יד לבנים

"הסודות". בית יד לבנים

"הסודות" הוא סיפור התבגרות בעולם שבו אסור לחלום מחוץ לחוקים. הדר גלרון, שכתבה את "מקווה", שזכה בפרס התיאטרון הישראלי 2005, היא מחזאית חרדית לשעבר, שביצירותיה ובהופעותיה נותנת קול מרתק ונועז לנשים דתיות בחברה הישראלית העכשווית.

מתי? מוצ"ש, 20:30, בית יד לבנים בחולון. מחיר: 70 שקל

קולנוע – "ראלף שובר את האינטרנט"

בסוף השבוע ייצא לאקרנים הסרט "ראלף שובר את האינטרנט". מדובר בקומדיה משפחתית בהנפשה ממוחשבת של דיסני. הפעם ראלף משאיר מאחור את מתחם משחקי המחשב של ליטבק ויוצא אל העולם הבלתי נודע והמרתק של האינטרנט. ראלף – "האיש הרע" של משחק המחשב (בקולו של ג'ון סי ריילי) וחברתו התקולה ונלופי וון שוויץ (בקולה של שרה סילברמן) חייבים לסכן את הכל על מנת לסייר במרחב הגדול של האינטרנט, בחיפוש אחרי חלקי חילוף להצלת משחק המחשב של ונלופי.

מתי? חמישי-שישי-מוצ"ש, סינמה סיטי ויס פלאנט בראשון לציון

"ראלף שובר את האינטרנט". לכל המשפחה

"ראלף שובר את האינטרנט". לכל המשפחה

הצגת ילדים – "הלב"

ההצגה ה"לב", על פי ספרו הנודע ומזיל הדמעות של ארמנדו דה אמיצ'יס, מספרת את סיפורו של מרקו, ילד קטן מגנואה שבאיטליה שבשל המצב הכלכלי הקשה נאלצת אמו לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו מחליט לנסוע אליה ובדרך נקלע לשלל הרפתקאות. הכינו את הממחטות וד"ש לקופיפו.

מתי? שבת, 10:30, תיאטרון המדייטק חולון. מחיר: 75 שקל

"הלב". תיאטרון המדיטק חולון

"הלב". תיאטרון המדיטק חולון

טיול – ציפורים בשמורת החולה

בחודשי הסתיו הציפורים אורזות את קיניהן באירופה ונודדות לפריקה החמה, שופעת המזון. בדרכן דרומה הן עוברות בארצנו ועוצרות בשמורת החולה כדי לנוח ולאסוף כוחות להמשך הדרך. שמורת החולה  השוקקת מזמינה אתכם להכיר מקרוב את מסען של הציפורים הנודדות וללמוד על הקשיים שבדרך.

החולה. צילום: מתת בן שושן

החולה. צילום: מתת בן שושן

מתי? שבת 24.11 ובשבתות בדצמבר, בשעות: 10:30, 12:30, 14:30. משקפת ללא עלות, לכל משפחה (עד גמר המלאי). חלק מהשבתות תהיה תחנת מידע נוספת לסיור, מאוישת ע"י צוות השמורה. שמורת הטבע החולה



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר